O saptamina


Iac de o saptamina traiesc cu 28 de dinti in loc de 32 cum chipurile ar fi normal. Diferenta mare nu este si loc in gura parc nu e mai mult, insa cum zic toti, bine ca mi-am luat deogrija. Nustiu eu pe cit de grija avea sa fie dar cum zice bunica "paza buna trece primejdia rea" asa ca eu socot scosul maselelor din minte ca un fel de protectie pt viitor.
Nustiu cum la altii insa eu nu am avut deloc durere, nici cind au crescut nici cind i-am scos nici dupa. Poate am eu un organism care face fata la durere sau mai stiu eu ce e peacolo. Cert e faptul ca inca jumatate de limba imi este amortita, mai mult as zice parca am furnici pe limba. Asa e o senzatie aiurea ca as fi preferat sa ma doara o zi dintii decit o saptamina deja sa stau cu jumatate de limba furnicata. Am mers la doctor ieri sa ma vada si o zis ca "Unfortunately there are not solutions to fix the problem" Ca posibil cind mi-a pus anestezia la dinti a atins putin nervul sau cind a scos maseaua vreo radacina l-a atins. Insa e bine ca am senzatiile de impunsaturi de ac in limba, chipurile asta e semn ca nervul se reface. A mai zis ca in cel mai rau caz 18 luni poate sa dureze asta insa el n-o avut nici un caz de asta (sper ca eu sa nu fiu prima din categoria data). De fapt the worse case scenario e ca limba mereu sa fie amortita insa asta e un caz la un milion asa ca iarasi sper sa nu fiu eu cistgatoarea. In rest maninc ca un iepure numai cu dinsii din fata pina o sa ma simt mai comfortabil sa ii folosesc si pe ceilalti.
Si iac asa cu noutatile. Nustiu cum la altii insa aici in Ontario avem iar long weekend. Duminica e Civic Holiday, uneori ma simt ca in MD, atitea sarbatori :) Planuri mari nu am facut pentru acest weekend. Ne-am cam saturat de condus mult asa ca vom incerca sa fim pe-aproape. Ne gindim sa mergem in Gatineau Park la lacul La Pêche dar si in downtown pentru ca e festivalul Rideau Canal.
Voi ce planuri aveti pentru weekendul acesta?

Comments

  1. Eu nu prea am inteles de ce ti-au facut anestezie totala. Mi-am scos si eu doua masele de minte, dar doar cu anestezie locala si dupa cateva ore nu mai aveam nici o problema. Si sincer n-am mai auzit pe nimeni sa si le scoata pe toate de-odata. Daca nu aveai probleme cu ele, de ce ti le-ai scos?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am avut de ales intre anestezie totala sau masca de gaz care avea sa ma tina treaza insa nu aveam sa fiu constienta de ce se intimpla. Eu am ales anestezia totala pentru ca nu am vrut sa vad procesul, in plus 90% din cei care isi scot dintii din minte aici o fac sub anestezie totala, e mult mai comod presupun de asta si doctorii recomanda. Aici dintii ii scoti pe toti odata anume si din motivul sa nu treci de 2 ori sub anestezie totala, nici nu a fost vorba sa scot numai 2, in plus i-am scos pe toti odata si nu mai am grija ca mai am inca 2. Insa stiu ca in MD nicidecum nu ti-i va scoate pe toti. Eu probleme cu ei nu aveam, in sensul ca nu ma dureau insa imi impingeau dintii din fata si nu arata bine, in plus aveam si asigurare care acoperea tot costul asa ca daca lasam pe altadata sau mai tirziu cind posibil sa ma doare nustiu ce situatie avea sa fie atunci.

      Delete
  2. Ce prostie!!! Auzi, anestezie totala ptr dinti, nu am auzit asa ceva. Stiti cata toxicitate acumulati in organism cu aceasta anestezie totala??Ce-i cu astia? cCe sistem medical au?? Nu zic ca al nostru e mai bun, dar nu am auzit inca de anestezie totala ptr dinti. Eu ptr o apenticita care era deja sparta am facut locala, nici de-cum totala fratilor.Cum sa faci la dinti totala???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite ca aici asa se face insa conform statisticilor canadienii traiesc mai mult ca moldovenii asa ca eu nu-mi fac tare griji pt anestezia totala care am avut-o. Nustiu de ce dar am mai mare incredere in sistemul medical de aici decit cel de-acasa.

      Delete

Post a Comment