Aproape 4

 A trecut ceva timp decind nu am intrat pe blog dar cred ca am avut si motiv serios, bebe numarul 2 e on board cum s-ar zice si primele 3 luni nu au fost chiar usoare.
Cu Nicu nu prea am simtit primul tremestru, ori poate din cauza ca am fost stresata caci testul IPS iesise pozitiv si a trebuit sa fac o multime de teste ca sa ne asiguram ca totul e Ok si nu am avut cind sa ma gindesc ca mi-i bine sau rau.
Pai uite ca acum la aceasta sarcina a fost mai greu, asa o stare de moleseala si somn ca nu aveam chef sa fac nimic. Plus cu un bebe de 2 ani in casa nu prea ai timp sa stai la calculator.
Mie imi place mult sa creez amintiri, si pozele de multe ori sunt cele care retin anumite momente frumoase din viata noastra, din acest motiv am grija ca mereu sa organizez cite o foto sesiune la anumite ocazii.
Pentru ca atunci cind eram insarcinata cu Nicu, am avut grija sa fac multe poze, am zis ca aceasta sarcina nu trebuie sa fie diferita, chiar daca e in sezon diferit, asa ca am organizat o sesiune de toamna, in care am incercat sa capturam clipe unice.
La mijlocul lui Februarie trebuie sa ne mai imbogatim cu inca un flacau (fetele is mai defitit se vede ca). Un lucru care il gasesc enervant e atunci cind toti iti zic ca trebuie sa mai faci o fata. Daca sincer eu credeam ca o sa avem o fata pentru ca primele 3 luni de sarcina au fost total diferite de Nicu si ma gindeam ca va fi ceva diferit, insa uitasem un lucru, ca fiecare copil e diferit si nu depinde de sexul lui. Eu nu as vrea sa fac inca un copil numai ca sa fie ceva anume, da... noi toti ne dorim ceva ce nu avem, si da, mi-ar fi interesant sa vad cum se creste o fata, insa nu as mai face inca un copil numai din acest motiv. Un baiat si o fata, sau 2 baieti sau 2 fete, chiar nu cred ca conteaza, si stiu ca suna banal, dar chiar cel mai important e ca el sau ea sa fie sanatoasa. Eu stiu, ca in momentul ce il voi vedea pe asta mic, nu-mi voi putea inchipui cum avea sa fie daca era fata, pentru ca el o sa fie unic in felul sau.
Nicusor e foarte bucuros ca o sa fie Big brother, deja stie unde se afla bebe, vine si saruta burtica si e foarte dragostos cu alti copii mici...deja ramine sa vedem cum o sa se comporte cu fratiorul sau.
Sper pina in Februarie sa mai gasesc timp de blog caci odata ce vine bebe 2 cred ca timpul meu liber se v-a reduce substantial.
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments