Micul explorator


Noi suntem o familie careia ne place sa calatorim si sa descoperim locuri noi. Timp de 3 ani cit am stat in SUA, am reusit sa vedem peste 25 de state. Iar odata ajunsi in Canada, in primul an am reusit sa vedem o buna parte din Ontario si Quebec.
Odata cu aparitia lui Nicu, ne-am promis sa continuam spiritul aventurier si la 2 ani si 4 luni, flacaul nostru a reusit sa zboare de 5 ori cu avionul: la 6 luni - Florida; 10 luni - partea de Est a Canade; 1 an si 4 luni  - Cuba; 1 an si 8 luni - Moldova; 2 ani si 2 luni - New York. Nu mai zic de excursiile de 2-3 ore cu masina in diferite orasele dimprejur.
Stiu, e mai usor de organizat o excursie cu un copil si e alta poveste cu 2, insa vreau sa continuam sa exploaram lumea si odata cu aparitia lui bebe 2, noi sa nu ne oprim, ci dimpotriva sa il obisnuim si pe el cu plecarile, drumuri lungi, avioane.
Defapt, aceasta postare e despre baby showerul organizat de un grup de fete tare dragi mie, iar ele stiind ca nou ne place sa calatorim, tematica au ales-o exact cum trebuie. A fost o surpiza foarte placuta, eu ne-asteptindu-ma la aceasta (ma gindeam ca o sa fie ceva. insa mai tirziu in sarcina). Am dansat pe saturate si am reusit in citeva ore sa ne relaxam fara copii, (am avut unul mic care tare cuminte a fost si nici nu l-am simtit), sa ne distram asa cum n-am mai facut-o demult. Cu aceasta ocazie vreau sa le multumesc incodata tuturor celor implicati pentru crearea acestei amintiri frumoase.
 
 





Comments