Italia 2018

Sunt exact 5 saptamini de cind ne-am intors din vacanta in Moldova. Atit de repede am intrat in ritmul de aici, de mi se pare ca am revenit de luni de zile.
Anul acesta am decis sa mergem acasa si sa prindem sezonul cireselor si capsunilor, iar sfirsit de mai, consider eu, e timpul ideal de vizitat Moldova. Am avut 3 saptamini la dispozitie si am decis din timp, ca o saptamin sa o ptrecem in 2, fara copii, in Italia-pe coasta Amalfi. Vacanta in Italia am planuit-o cu mult timp inainte. Stiind ca e o zona foarte turistica, am avut grija sa inchiriem cazare din timp, Am folosit ca de obicei airbnb si am ramas foarte multumiti de alegerele facute. Biletul de avion din Moldova cu wizzair, l-am cumparat din timp precus si biletul la tren din Roma spre Napoli.
Pentru ca am decis sa plecam doar in 2 si doar pe o saptamina, nu am avut bagaje cu noi, doar cite un rugzac in care am avut fiecare strictul necesar, si la cite scari am avut de urcat, tare bine am facut ca nu am avut alte bagaje.
Italia e foarte frumoasa, iar parte de sud are un farmec aparte. Chiar daca e supra-aglomerata si preturile sunt ridicate, natura si piesajele te fac sa uiti de toate si sa nu-ti para rau pentru banii cheltuiti. Itinerarul nostru a fost urmatorul: 3 zile in Sorrento, timp in care am mers la Vesuvius si Pompeii, 1 noapte in Capri ( o insula de vis), 2 nopti in Positano o zi din care am petrecut-o in Ravello si o noapte in Roma.
Din start am stiut ca vacanta aceasta nu ne facem planuri sa vedem foarte multe si ca punem accentul mai mult pe ce simtim la moment acea facem, asa ca dimineata ne trezeam si decideam ce planuri avem pe azi, daca ziua precedenta o petrecusem desoperind un orasel  si eram obositi, atunci stateam la plaja. Am facut totul la voie si am reusit sa ne incarcam bateriile pentru un an inainte :)
Mincare e in Italia e delicioasa. Pizza si pastele lor au un cu totul al gust si nu-ti ofera acea senzatie de saturatie ca aici, cind dupa o pizza vrei sa dormi :) Cea mai gustoasa si ieftina pizza pe care am mincat-o vreo data a fost in Napoli. Daca sunteti cumva in Napoli ori planuiti sa mergeti neaparat sa treceti pe la acel local sa incercati. Va las poze mai jos cu cele mai frumoase momente.
vederea de la camera unde am stat in Sorrento
Vesuvius se vede in spate
Napoli de sus
craterul vulcanului Vesuvius
Ruinele din Pompeii


case tipice in Sorrento
portul din Sorrento
Capri
vederea de la casa unde am stat in Capri
apusul in capri e deosebit
Positano
Ravello
cea mai gustoasa pizza in Napoli


Comments