Pentru ce acest blog?


Parliament Hill  - Ottawa
   
E in voga acum ca toata lumea sa aiba un blog, un spatiu "privat" in care sa scrie tot ce le trasneste prin cap si inimioara. Ideea acestui blog mi-a venit chiar astazi ca raspuns a mai multor cereri a unor cunoscuti de ai mei care ma intreaba cum sa ajunga in Canada. La toti le raspund ca se poate cu avionul :) Mai in gluma mai in serios am zis ca de ce nu as avea un blog in care sa povestesc mai detaliat pasii care i-am facut eu (si sotul meu) pentru a ajunge in aceasta tara. (Imi aduc si acum aminte lectia de istoria din clasa a 7 cind profa ni-a zis la toti ca daca vreodata o sa ajugem sa plecam undeva departe sa traim sa alegem Canada, ca acolo e bine si frumos). Niciodata nu m-am gindit ca o sa ajung aici, dar stii cum se mai zice, socoteala de-acasa nu e la fel ca cea de la tirg.
      Deci, aici o sa scriu despre Canada, mai bine zis despre viata de aici, tinind cont ca foarte multa lume doreste sa ajunga pe "tarimul fagaduintei 2". De multe ori realitatea e putin diferita de ceea ce vedem la TV sau citim pe net. Cu mare placere o sa raspund la intrebarile care o sa le primesc si o sa incerc intr-o mica/mare masura sa ajut si eu cum o sa pot pe cei care sunt "newcomers" cum se mai zice aici:)  
     Deasemenea, sper ca prin intermediul acestui blog sa gasesc cit mai multi compatrioti (stiu stiu, multi din voi o sa ziceti ca e mai bine fara ei), in special in zona Ottawa-Gatineau. Cam atit pentru inceput. Urmatorul post va fi despre pasii pe care i-am facut pentru a ajunge in Canada. Stay tuned.

P.S. Promit ca incepind cu urmatorul post sa scriu cu diacritice ;)

Comments