De ce iubesc Ottawa...vara

Am avut norocul ca în mijloc de vară să ne mutăm în Canada (știu că nu toți noi veniți pot să-și aleagă dată cînd vin în Canada, din diverse motive, dar dacă aveți șansa veniți vara, e cald, bine și frumos. Parcă și dispoziția e alta. În plus e mult mai ușor vara să mergi pe jos pînă te obișnuiești cu transportul public sau împrejurimile.) Noi ne-am mutat din Iowa unde e fooooarte cald vara, și nu doar simplu cald dar și umed, ai impresia că ești in saună. Păi cînd am venit în Ottawa în Iulie, toată lume se plingea că e foarte cald, dar pentru noi era perfect, ba chiar le ziceam că ei nu au văzut ce înseamnă să fie cald. Deci, din prima m-am îndragostit de temperaturile aici vara, am și rămas uimită că seara cînd ieși la plimbare ai nevoie de ceva mai grosuț.
Apartamentul care îl inchieriem se afla lîngă Britannia Beach Park. Pozele de mai jos o să vorbească în locul meu, ceea ce pot să spun e că aștept din nou vara să ies la alergat/primblat în parc pe malul lacului. Sorry pentru calitatea pozelor sunt făcute cu tel.mobil.























Comments

Post a Comment