Thanksgiving în Canada

Deci, după cum am promis, vă povestesc despre primul Thanksgiving Canadian. În primul rînd această sărbătoare se serbează în Canada  a 2-a Luni din Octombrie, pe cînd în SUA a 2-a Joi din Noiembrie. Şi după cum zice sfînta wikipedia "On Thursday, January 31, 1957, the Canadian Parliament proclaimed: a Day of General Thanksgiving to Almighty God for the bountiful harvest with which Canada has been blessed" Iac aşa. Deci în această zi e o tradiţie să se mănînce curcan. Îmi aduc aminte primul curcan gătit în SUA.
curcanul nostru de Thanksgiving în SUA.

După poză vă daţi seama că 2 oameni au mîncat cam o săptămînă din el.



În Canada a fost puţin diferit. Tot am mîncat curcan doar că de această dată nu eu l-am pregătit. Am mers la cottagiul unui coleg de serviciu al soţului care ne-a invitat pe mai mulţi moldoveni-români să sărbatorim împreună. Casa lui de vacanță se află pe malul unui rîu. După cum se vede și în poze e o priveliște deosebită. În ziua ceea am mers la pescuit, ne-am primblat cu barca, am cîntat și am mîncat. Un mare mulțumesc familiei Zamfir pentru o zi deosebit de frumoasă.



cottageiul cu pricina










soțul a prins și o știucă


așteptam curcanul

Hmm mi s-a făcut poftă de curcan acum :) Miine o să vă povestesc/arăt mai multe de ce iubesc Ottawa iarna. Despre Winterlude festival, despre ski si alte atracții de iarnă în Ottawa în postare de miine. Pînă atunci să aveți o seară/ziuă frumoasă.




Comments