Un weekend perfect

M-am gîndit să scriu deodată ce mai fac, pe unde mai merg, pentru ca dacă las să treacă timpul uit detaliile. Deci, sîmbăta trecută am decis împreună cu naşii să mergem la spa, doar că puţin mai diferită decît celelate. Nu vreau sa fac publicitate la locul unde am fost dar vă zic că se merită toţi banii ($45/persoană, totul inclus înafară de masaj.) Deci practic acolo sunt 3 saune una finlandeză şi 2 ruseşti cu aburi. După ce te abureşi iesi afară udne-s -15 şi sari într-un bazin cu apă rece sau dacă eşti mai tare de caracter treci pe sub o cascadă cu apă foarte rece. Repeţi procedura cam de vreo 3, 4 ori iar cînd te saturi te duci în jacuzii afară unde apa e fierbinte, însă afara e frig sau te duci în una din casuţele lor unde au o soba cu lemne care ard şi stai şi citeşi o carte sau asculţi muzică instrumentală. Un lucru ce ne-a uimit e faptul că nu se permitea să vorbeşi cu voce tare, veneau mereu 2 baieţi cu o pancartă pe care scria Silence ;)  Toată lumea citea sau ascultau muzică, parcă mă aflam într-un templu unde toţi se roagă :) După vreo 3 ore de bălacit prin apă şi saune, ne-a apucat foamea aşa că am mers cu toţii la restaurant şi закон подлости am nimerit la unul tare ocupat şi a durat cred ca vreo oră şi ceva pînă am văzut mîncarea în faţă. Ei dar după ce am mîncat parcă şi lumea era mai frumoasă:) Seara am dormit ca un bebeluş, aşa că am decis să mai mergem acolo măcar odată la 2 luni.

Duminică am lenevit toată ziua în casă, am vrut să mergem la ski dar pentru că erau -19 am zis că e mai bine în căsuţă la călduţ. Şi uite aşa am petrecut noi weekndul trecut. Abia aştep să vină weekendul viitor pentru ca va fi cu o zi mai lung. Pe 20 februarie Canadienii sărbătoresc ziua Familiei, iac aşa, nu doar Moldovenii au sărbători la orice pas:) Aşa că pentru mica vacanţă de 3 zile plunuim să ajungem în Montreal să ne vedem rudele după care duminică şi luni să mergem la ski la Mont Tremblant. Mai jos sunt nişte poze de la locul unde unde am fost.
cald şi frig




Nu sunt o fană a sărbătotorii de mâine pentru că, consider că trebuie să ne iubim şi să ne demonstrăm această în fiece zi, nu doar odată pe an. Necătînd la aceasta am fost placut surprinsă să îmi văd soţul la mine la serviciu cu un buchet de trandafiri şi cu o urare de Happy Valentine's in advance. Să aveţi o seară/zi frumoasă şi plină de iubire.


Comments