7 luni de Canada

       Doamne ce repede mai zboară timpul. Parcă mai ieri ne făceam bagajele fiind în SUA și uite că deja au trecut 7 luni. M-am gîndit că ar fi bine să îmi scriu un raport cu ce am făcut în acest răstimp dar și ce vreau să mai fac 7 luni deacum înainte.
       Îmi aduc bine aminte primele zile în Ottawa. În una din zile am mers în downtown să măncam sushi pe care le-am cumpărat de la un food court din St. Lauren Mall și am ieșit pe acoperiș unde este o grădină superbă și am mîncat.
grădina de pe acoperiș

        Primele zile am încercat să ne plimbăm cît mai mult, să vedem împrejurimile, să ne bucurăm de timpul liber pe care îl aveam, în plus, la doar cîțiva metri de Britannia beach nu aveai cum să stai în casă.






    Deci, prima "realizare" o pot numi închirierea apartamentului care mi l-am dorit. Are toate punctele din wishlist-ul meu. Imi oferă acea senzație de "casa mea", chiar dacă oficial nu e al meu. Abia aștept primăvara/vara să ies la balcon diminețile și să iau micul dejun. De bazin nici nu mai vorbesc...
ehh vara, vara...
       Cea dea doua relizare a familie noastre a fost faptul că soțul și-a găsit de lucru, în timp record (4 zile). E la doar 10 min. de casă, e ceea ce îi place și il face fericit :)
Următoarea realizare, le aleg în ordine cronologică, e ceea că am fost admisă la masterat. Chiar dacă acum îmi dau seamă că nu e în ceea ce doresc eu să fac pe viitor, am toate certitudinea că peste un an sau doi îl voi face în area în care sunt interesată, și anume Philanthropy. Între timp plănuiesc să mă înscriu la niște cursuri online care oferă un certificat în acest domeniu. (Aceasta face parte din categoria "Următoarele 7 luni").
      Ce mai mare realizare a mea o consider jobul pe care îl am. E în domeniu care mie imi place, e la doar 5 min. de casa mea, am o sefă de la care am multe de învățat și cel mai important e că am posibilitatea să cresc, să avansez și să tind la ceva mai mult.
      În acest scurt răstimp am reușit să mergem de vreo 4 ori în Montreal. Și iarăși aștept vară să putem merge să exploarăm mai multe locuri frumoase, ba chiar me-am creat o lista cu locuri I must see.
drumuri rele sunt si în Montreal
pe o banca din Montreal



     
Am avut onoarea să fim nași de botez la un îngeraș de fetiță și să participăm la o cumetrie moldovenească în Montreal :)
cu finuța Melissa.

      Pentru ca vara e frumos și cald în Ottawa am încercat cît mai mult să ieșim la iarbă verde, și iarăși din cauza că avem un parc lîngă noi, care este amanjat cu tot ce-ți trebuie pentru a face frigarui, în fiece weekend eram clienți fideli.



Am reușit să mergem și la pescuit, despre această aventură o să scriu mai detaliat mai tîrziu :)

noi am citit mai mult decit pescuit :)

am prins și o știucă, care a fost cea mai gustoasă

rezultatul pescuitului

      Despre schi și patinuaj am scris mai detaliat aici.
      In August 2011 am avut norocul să vedem Mosaika, un șou de lumini și sunet pe parlamentul Ottawei. Anul acesta la sigur mergem încă odată să îl vedem.
       

     Deasemenea, anul acesta în luna Mai mergem sa vedem festivalul lalelelor. Din cîte am citit și am vazut poze e destul de frumos, o atracție pentru mulți turiști.
Luna trecută am trecut un test de franceză pentru a ne zice la ce nivel ne calificăm pentru programul CLIC (cursuri gratuite de franceză pentru noi imigranți). Eu am crezut că voi fi nivelul 0 :) dar au zis că sunt nivelul 2 și soțul nivelul 3, așa că din aprilie mergem la cursuri de franceză.
     În linii generale cam acestea sunt "realizările" noastre timp de 7 luni în Ottawa. Îmi pare că am făcut destul de multe dar totodată știu că mai sunt multe de realizat. Acum cel mai tare sunt excited de vacanța în Cuba pe care o planificăm pentru luna Aprilie, deasemenea abia aștept luna Septembrie să mergem acasă să ne vedem familia, prietenii și pe toți cei dragi.
    Cu următorul raport revin peste 5 luni:)

Comments

  1. Ana va doresc mult succes, si numai realizari frumoase in viitorul apropiat!!!

    ReplyDelete
  2. Mersi Trisha. Sper cit de curind sa citesc si despre primele tale luni de Canada :)

    ReplyDelete
  3. nu uitati sa vizitati si Quebec city!
    Ati reusit foarte multe in 7 luni, se pare ca in Montreal lucrurile merg mult mai greu... Ne gindim si noi sa incercam viata in Ottawa, insa inca nu avem curajul sa incepem iar totul de la zero.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neaparat vara aceasta ajungem si acolo si speram sa mai vedem citeva teritorii Canadieni anul acesta daca timpul ne va permite.
      Referitor la Ottawa nustiu daca lucrurile merg mai repede aici decit in Montreal..insa se poate sa incercati :)

      Delete

Post a Comment