Cuba - partea 3

    Dupa cum am promis va povestesc despre excursiile care le-am facut in Cuba. Inca inainte sa mergem in vacanta am citit sa vedem unde trebuie sa mergem in Varadero, ce se poate de mers de vazut si ce interesant se poate de facut. Multa lume recomanda sa luam Catamaran tour. O excursie cu o barca care timp de o zi ne duce in diferite parti. Zis si facut. Cite $100 de caciula a costat aceasta "placere". La ora 8 dimineata a venit un autobus si ne-a luat de la hotel. Era destul de plin, practic oameni de la toate hotelele din Varadero. Pe la 8:30 am ajuns la destinatie.
cu una din aceste barci am mers











    Dupa ce ne-am urcat cu totii in barca am mers cam o ora si am ajuns la destinatia unde trebuia sa ne "jucam" cu delfinii. Off atit de dragalasi si destepti mai erau.
aici aplauda
 


    Dupa vreo 40 min de joaca am continuat traseul. Urmatorul pe lista era snorkeling-ul. Ne-am dus intr-o zona unde existau mai multi corali si respectiv mai multi pesti. Am luat echipamentul si am sarit in apa. Si iarasi o apa atit de curata...


    Dupa snorkeling, toti flaminzi vroiam mai repede sa mancam. In acei $100 era inclus si lunchul. Asa ca am mers la un "restaurant" pe malul oceanului unde am mincat cel mai bun lobster. Pe linga lobster am vazut si cea mai frumoasa plaja, cel mai alb nisip si cea mai stravezie apa.


putini corali la mal
Miine va povestesc despre excursia in Havana si despre realitatea din Cuba.

Comments

  1. Si nu ne pui si poze cu corali? Mai de aproape, sa-i vedem si noi . De ce sunt negri si nu rosii ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru ca nu am facut poze cu corali deaproape, si in plus cel mai bine se vedeau sub apa, insa nu aveam camera cu capacitati de a fotografia sub apa :) Eu personal nu prea am vazut corali rosii.

      Delete

Post a Comment