Stars on Ice Canada

    Dupa denumirea cred ca va da-ti seama despre ce este vorba. Cei mai buni patinatori ai Canadei se aduna la un loc si prezinta un show frumos. Am avut onoarea sa vedem campioni ai Canadei dar si ai lumii. Aici puteti vedea intreaga lista a celor care au participat.
    De mic copil imi doream sa vad asemenea show live. Patinajul si gimnastica sunt 2 din sporturile mele preferate si de fiecare data incerc sa le privesc cind sunt la TV. De data aceasta, am avut norocul ca unul din aceste sporturi sa le vad pe "viu". Si vreau sa va zic ca e cu totul diferit decit ce se vede la TV. Emotiile sunt mai mari si parca cazi tu atunci cind cel de pe ghiata cade, si te bucuri mai mult atunci cind i se primeste o saritura.
    Biletele au fost destul de accesibile ca pret (noi am platit $35 cu taxe incluse). Showul a tinut 2 ore si a avut o pauza de 20 min intre prima  si a 2 -a ora. Am reusit sa fac citeva poze cu telefonul, doar ca nu e cea mai buna calitate si nu prea se vad patinatorii :)


let the show begin






    Daca aveti ocazia si in unul din orasele in care locuti are loc acest show mergeti si il vedeti pentru ca nu veti regreta.
    Deja astept ziua de 4 Mai sa merg la concertul lui Bryan Adams - e cintaretul adolescentei mele. Off ca tare mai boceam la piesa Please forgive me. :) Saptamina viitoare va povestesc cum a fost la concert!

Comments