Bonnechere Caves

Iata ca a mai trecut un weekend. Dupa cum va ziceam simbata trecuta am mers la pestera. Doar o ora si juma de Ottawa se poate de vazut ceva frumos. Cei de prin imprejurimile Ottawaei va recomand sa mergeti sa vedeti si voi Bonnechere Caves. Nu o sa intru in multe detalii despre istoria pesterei pentru ca le gasiti pe net, o sa las pozele sa vorbeasca de la sine.
Drumul pina acolo a fost destul de placut, nu foarte lung si cu privelisti frumoase.







Odata ajunsi la destinatie am cumparat bilete ($16 each) am facut vreo citeva poze la un riulet din preajma si am asteptat cumintei ghidul sa ne povesteasca despre niste fosile.





Odata intrati in pestera ne-am simtit mai bine pentru ca spre deosebire de 30C cum era afara, in pestera erau doar vreo 10C.





luminta de la capatul tunelului

La un moment dat ghidul a stins lumina. Bezna...nu puteai sa vezi absolut nimic.





Cam o ora a durat toata excursia, nici prea mult nici prea putin. Bucurosi ca am vazut din nou lumina soarelui ne-am mai facut de cap putin dupa care am mers la Golden Lake si am incercat sa prindem niste peste, insa fara succes, asa ca am copt niste carnita de pui si cirnaciori. Am jucat putin badminton am papat harbuz si obositi ne-am intors acasa.








Cam asa a trecut ziua de simbata iar duminica ne-am odihnit. Simbata aceasta tot nu stam acasa pentru ca mergem la petrecerea moldovenilor despre care va promit sa va povestesc saptamina viitoare. Pina atunci va urez sa aveti o saptamina cit mai reusita.


Comments

  1. frumos . stiu ca ,canadienii sunt foarte cuminti ca altfel vine nenea politistu' si are grija .
    aveai voie sa culegi ceva buruieni pentru ceai ?
    ca cineva zicea ca e interzis .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nustiu, noi burueni de ceai nu stringem de pe dealuri :)

      Delete
  2. Aveti acolo o poza tare nice si tare amuzanta :)))
    M-ai intrigat tre sa vad, daca nu avem si noi pesteri in Texas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Care din poze Dia? Da da cauta ca treb sa aveti si voi asa ceva prin Texas.

      Delete
  3. F. frumos. Felicitari ca ati ajuns in acele locuri. Noua ni se lungesc urechile pana ajungem.Poate la interviul din toamna, ca la ala din vara nici un semn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rabdare, daca ati ajuns pina aici nu va fi mult si pina ajungeti in Canada.

      Delete

Post a Comment