Bryan Adams - impresii

Inca un checkmark in lista mea cu ce trebuie sa vad. Dupa cum v-am zis in acesta postare, ieri am mers la concertul lui Bryan Adams. Impresii?.. hmm nici nustiu cu ce sa incep. Extraordinar ar fi un cuvint care ar descrie citusi de putin concertul de ieri. Nu m-am gindit ca Bryan Adam are asa multi fani aici in Ottawa. Am stat in ambuteiaj vreo 20 min pina am ajuns la Scotiabank (aici au loc cam toate concertele mari, jocurile de hokey etc.) In videourile care le voi posta mai jos o sa vedeti despre ce vorbesc. Sala aproape plina.


Si totusi e talentat Adams asta, 3 ore de cintat live, de facut show la ghitara, ma gindesc ca nu oricine poate. Ma bucur nespus ca am avut ocazia sa merg la acest concert si sper sa nu fie ultimul. Cei drept cam intimplator am aflat de concert cu doar o saptamina inainte. Mergind la serviciu dimineata imi place sa ascult radioul in masina, si cind colo hop reclama despre concertul de pe 4 mai. Ma gindeam ca nu vor mai fi bilete ca e tirizu deja, insa am avut noroc, ba chiar noroc mare sa gasesc la pret destul de mic ($35 taxe incluse), cei drept nu a fost locul tare aproape de scena, insa datorita faptului ca erau ecrane mari pe scena se vedea destul de bine.

Fanii se vede ca erau bine pregatiti caci cunosteau toate piesele, ba chiar si au cintat cu totii una.
Intr-un cuvint a fost un concert de nota 10+ si nu-mi pare rau de loc pentru banii cheltuiti pentru ca s-a meritat orice penny.

Comments

  1. buna! sunt lili2! te rog sa ma contactezi pe lilianabagrin@yahoo.ca. am nevoie de numarul tau de telefon ca sa vorbesc ceva urgent cu tine...

    multumesc!

    ReplyDelete

Post a Comment