Dupa lalele

Saptamina trecuta impreuna cu sotul si cumnatul am mers sa vedem lalelele. Dupa cum v-am mai povestit in Ottawa timp de 3 saptamini se serbeaza festivalul lalelelor. Pentru inceput am crezut ca le vom vedea la Parlament, insa spre surpinderea mea, acolo nu erau decit citeva flori.






 Am mers in ByWay market sa vedem daca este ceva frumos acolo. Ne-am plimbat printre tarabe, am mai vazut ce se mai vinde, am cumparat cite un suc si obositi ne-am intors acasa.





In drum spre casa nasii ne-au sunat si ne-au zis unde se afla multe lalele, dar pentru ca eram prea obositi am lasat asta pentru data viitoare. Am crezut ca o sa mergem weekendul asta, insa dupa vreo 20km pe bicicleta am zis ca sunt prea obosita si voi merge weekendul viitor cind v-a veni si Lilia din Toronto. Sper ca atunci o sa am mai multe poze fumoase cu lalelele.

Comments