Pe doua roti


Iata ca a venit si primvara in Canada, mai bine zis in Ottawa caci pe la nord inca mai e frig. Cu vreo luna in urma cind timpul s-a jucat putin cu noi (temperaturi de +26) am decis sa-mi cumpar bicicleta. Imediat dupa ce am cumpart-o a venit iarna inapoi, asa ca pina mai ieri nu am putut sa ma bucur de noua/uzata mea achizitie.
Dar uite ca in sfirsit pare ca se incalzeste asa ca simbata si duminica am facut putin sport. Si pentru ca Ottawa este unul din orasele cu cele mai bune piste pentru biciclisti, am decis sa merg sa fac putina practica. Prima zi am facut 10km iar a 2-a zi tocmai 14km :)


bicicleta:)
Imi place atit de mult sa ma plimb cu bicicleta pe marginea riului, sa ma opresc pe o banca si sa ma odihnesc privind oamenii cum pescuiesc, cum alearga sau familii intregi plimbindu-se cu bicicleta...cel mai mult imi place sa ascult pasarele cum cinta si sa privesc apa si cerul senin.







Sa aveti o primavara frumoasa si sa va bucurati de fiecare raza de soare!

Comments

  1. Mie tot i-mi place sa ma plimb cu bicicleta, dar in ultimul timp deja doua biciclete mi-au furat. Prima nu era legata, dar a doua era cu lacat si tot au furato. Nici nu era noua macar... maxim 20$ costau ambele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu regret se mai intimpla asta, hoti sunt peste toti si nu exista padure fara uscaturi. Eu imi tin bicicleta la balcon (et.7) asa ca sanse de furat nu pre sunt:)

      Delete
  2. trebuiesa imi iau si eu o bicicleta...dar sa imi fac si permis!!!

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa o scot si eu de la naftalina cat de curand. Mie n-are cum sa mi-o fure nimeni ca o tin in living :))).
    Pozele sunt f verzi si faine. Foarte frumos pe la voi!

    ReplyDelete

Post a Comment