Victoria Day Long Weekend

Iata ca a trecut si acest weekend si deja il astept pe urmatorul :) Deci ce am facut noi bun timp de 3 zile? Totul a inceput simbata cind m-am trezit cu noaptea in cap (adica pe la 7:30, cind eu deobicei in weekend ma trezesc pe la 10). Sotul si cumnatul chiar s-au trezit cu noaptea in cap pentru ca au plecat la peste (de data aceasta au prins ceva, degraba revin cu un post si va arat si pestii). Deam daca tot ma trezisem am zis ca nu ma culc inapoi si ma apuc de treaba caci trebuia sa am oaspeti. Repejor am pus carnea la murat, am facut aluatul pentru placinte, ba una, ba alta si s-a facut ora 12 cind m-a sunat Liliana ca au ajuns in Ottawa. M-am agitat putin pentru ca placintele mele nu erau inca gata( eu asteptam oaspetii pe la 2). Liliana m-a linistit ca se mai odihnesc citeva ore si dupa asta vin la noi. Am sunat repede sotul si i-am zis sa i-a pestii si sa vina acasa si pentru ca el era in febra prinsului s-a mai retinut cu o ora, asa ca eu singurica am facut 10 placinte si am pregatit restul mincarii. La ora 2.30 oaspetii erau la mine.
Despre familia Lilianei ce pot sa zic..am numai cuvinte de lauda, o familie tinara, frumoasa, cu ambitii mari si cu un ingeras de fetita care mi-a fugarit papagalul toata ziua :) Si pentru ca ei sunt moldoveni de a nostri si nu le place sa vina cu miina goala (eu li-am zis sa-mi aduca numai niste tort napoleon care e preferatul meu) insa ei mi-au adus toate bunataturile din Toronto, pe aceasta cale vreau sa le mai zic inca odata multumesc.
Dupa ce am mincat cu totii am decis sa iesim putin la plimbare. Trebuia sa o fac pe ghidul si sa le arat oamenilor ce avem frumos in Ottawa. Bine ca mai vin oaspeti la noi ca astfel mai avem si noi ocazia sa mai vedem ce mai are capitala sa ne ofere. Am mers mai intii sa vedem ce a mai ramas din lalele, cu regret deja putin s-a putut de vazut insa am facut si noi asa cite o poza sa ramina ca amintire:)



 Pentru prima oara decind suntem in Ottawa, simbata am mers si am vazut Muzeul Artelor frumoase si Teatrul verde.


 O priveliste ce te lasa cu gura cascata.






Am prins si apusul
Obositi ca abia ne mai miscam picioarele, ne-am intors cu totii acasa sa servim cite un ceai si cu tort napoleon, iata asa pe o nota dulce s-a finisat seara de simbata.
Duminica, pe la orele 12 am mers in Gatineau la lacul Leamy. Acolo ne-am mai intilnit cu niste moldoveni si am facut un frigarui. Era atit de cald caci iti venea sa sai in lacul cela murdar cu apa rece :)
Baietii au jucat carti, pe fete le-am invatat un joc nou pe care sper cit de curind sa il mai repetam. Pe la orele 9 seara obositi ne-am intors acasa. Trebuia sa mergem sa vedem focul de artificii insa nimanui nu-i prea ardea a "festivitati".
fiecare cu fun-ul lui

Blitz

relax
fara alcool, noi am respectat legea!
Luni pentru ca era Victoria Day am zis ca e bine sa ne mai odihnim putin. Ziua am inceput-o pe bicicleta. Pentru ca si sotul acum are bicicleta am mers ambii si am facut vreo 20 km, nu de alta dar trebuia de dat jos caloriile acumlate peste weekend :) Luni am stat cumintei in casa, am privit serialul nostru preferat si am incercat pe cit am putut sa nu murim de caldura pentru ca a fost prea cald :( Si iata ca deja e marti si eu scris si povestesc. Simbata care vine planuim sa mergem sa vedem unul din locurile din lista mea de must see, si anume Bonnechere Caves. Sper ca timpul sa tina cu noi si sa avem o aventura frumoasa despre care sa va povestesc saptamina viitoare. Voi ce ati facut bun si frumos in acest long weekend?

Comments

  1. Da ai facut la placinte, nu gluma !

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) incerc sa inteleg dak asta inseamna ca am facut multe sau putine :)

      Delete
  2. arata mult mai bine blogul tau acum. felicitari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. Ma dureau deja ochii de la culoarea precedenta :)

      Delete

Post a Comment