1 Anisor



 Datile de 8 si 10 Iunie sunt importante pentru mine. Defapt, ele sunt mai multe insa pe data de 8 Iunie 2011 a avut loc cununia iar pe 10 Iunie petrecerea.
In Octombrie anul acesta se vor face 5 ani de cind suntem impreuna si 3 ani de cind suntem casatoriti oficial. E cam greu cind sunt multe dati si nu prea stii pe care din ele sa o serbezi. La noi s-a primit diferit decit la altii.

Casatoria civila am facut-o in 2009 singuri  in SUA.


Cununia si nunta in 2011 in Moldova.



 Fiecare data e importanta in felul ei dar toate au un compun: EU+EL.




Nu pot sa cred cit de repede a zburat acest an, si s-au intimplat atit de multe. Stiu ca el va citi acest post si vreau sa ii zic si aici cit de mult il iubesc si ca in tot acest rastimp impreuna el a fost umarul pe care m-am sprijinit, prietenul caruia i-am zis tot, sotul care m-a alintat si iubitul care mi-a oferit tot de ce aveam nevoie.A fost, este si va fi cel mai bun sot din lume.
 Happy Anniversary My Love!

Comments

  1. Felicitări! Bravo vouă!
    Păi atunci, dacă aşa stau lucrurile, la câţi mai mulţi anişori, nu-i aşa? ;)

    ReplyDelete
  2. sa fiti fericiti si sa ramaneti impreuna pana in vesnicii .
    dragostea este totul,sa o aveti din belsug in imina voastra si sa va bucurati unul de altul .
    la multi ani!!!!

    ReplyDelete
  3. sunteti foarte frumosi!
    Felicitari!

    ReplyDelete

Post a Comment