Calypso

 Simbata am mers la Calypso, un water park la doar 30 min de Ottawa. Vara trecuta am fost prima data si foarte mult ne-a placut, asa ca am decis sa repetam experienta. Si de data aceasta am ramas foarte multumiti si speram sa mai mergem odata pina la sfirsitul verii. Un bilet pentru toata ziua costa $38, un pret rezonabil pentru toate atractioanele care le au. Off tare multa adrenalina este acolo. Gitul ma doare de la cit am tipat. In poze puteti sa vedeti cam despre ce a fost vorba.



Pe la amiaza deja ne era foame asa ca am mers si am mincat (fiecare si-a adus lunchul deacasa si ma simteam ca in Moldova cind mergeam la munca pe cimp si mincam rosii cu oua su brinza:) Au foarte multe mese si locuri amenjate pentru picnic.

Foarte mult mi-a placut bazinul cu valuri, dar se pare ca cel mai mult il enjoyiau copiii.
 
Mi-a placut foarte mult acest topogan


 Si o poza de final cu toata "brigada"

Ce pot sa zic? Un mod sanatos si vesel de a petrece o zi de simbata cu prietenii. Pentru cei care se afla in Montreal, Calypso e la doar o ora juma de condus!
Weekendul care vine e unul lung, e Canada Day, si noi ca moldoveni ce suntem in loc sa stam in capitala sa sarbatorim mergem in alta capitala :) Quebec City. Mai multe poze si impresii saptamina viitoare. Pina atunci sa aveti un inceput de saptamina cit mai reusit.

Comments

  1. Foarte frumos
    Sa sti ca se chinuie astia de vreo 2 ani sa dea drumul unui parc aici langa Bucuresti, si se pare ca anul asta asta in sfarsit va fi gata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu chiar ma gindeam ce bine ar fi sa existe si in Moldova asa ceva. Cu regret chiar dak ar exista ma gindesc ca preturile nu ar fi accesbile pentru toti, asa cum e aici.

      Delete
  2. Ador waterpark-ul, eu si apucaturile mele de rata :D Da iata vara asta inca nu am fost, urmeaza :))
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa te duci neaparat. E un loc in care toata energiza negativa se elibereaza de la foarte multe tipete ;) :*

      Delete

Post a Comment