La Multi Ani, Mama!


Deja de 4 ani ziua de 6 Iunie nu o sarbatorim impreuna... defapt de 3 pentru ca anul trecut de ziua ei am fost acasa, insa cu pregatirile intense pt nunta mea (10 iunie) nu prea am sarbatorit asa cum trebuie.
De cind sunt departe de casa, de parinti si cei dragi am inceput sa apreciez mai mult ceea ce acasa nu prea apreciam.
Anul acesta nu voi fi aproape sa o cuprind, sa ii ofer un buchet de flori si sa ii spun cit o iubesc. De fapt nu prea des ii spun acest lucru si nustiu din ce cauza imi vine greu sa ii zic mamei te iubesc. O fac in scris dar real nu am avut curajul...



Nustiu daca va citi acest post pentru ca nu i-am zis de acest blog, insa vreau sa stie ca e cea mai buna mama din lume si ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine, datorita ei sunt astazi unde sunt.

Inainte de toate vreau sa le zic multumesc bunicilor mei care sunt cei mai buni din lume si ma rog sa le dea D-zeu cit mai multa sanatate si sa ajunga sa-si mai vada un stranepot/a. Ma gindesc ca astazi este si ziua lor pentru ca au adus pe lume pe mama mea.
cei mai buni bunei
 Off nu sunt tare vesele asa gen de sarbatori departe de casa, dar speram ca in septembrie recumperam.
La multi ani Mama. Te iubesc nespus de mult si mii foarte dor de tine.
2008-ultima zi de nastere impreuna

Comments

  1. Mami e mai inalta ca tine, da gropita ai luat-o de la ea, numai una :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. la mine ambii parinti sunt inalti, numai eu jusuta :)

      Delete
  2. Să-ţi trăiască!
    La Mulţi ani!

    ReplyDelete
  3. La multi ani ! sa iti traiasca

    ReplyDelete
  4. sa te bucuri de ea cat mai mult . la muuulti ani impreuna!!

    ReplyDelete

Post a Comment