Mini-bowling

Vinerea trecuta dupa serviciu impreuna cu nasii si inca un prieten am mers la bowling. Ajungind acolo am mers intii si am mincat (pizza) si tort. Dupa cum se vede, tort ne-a mai ramas de mincat pe inca o saptamina:) Am avut "norocul" sa fim linga 3 grupuri de copii care isi sarbatoreau zilele de nastere asa ca a fost foarte "linistit".

Pachetul care l-am cumparat includea mincarea si o ora de bowling. Cu gindul ca e regular bowling am ramas cu gura cascata cind am vazut ca bilele erau foarte mici.

A fost nevoie de putina practica pina sa ne obisnuim, insa la final am facut de vreo 2 ori strike :) Diferenta cea mai mare intre regular bowling si mini bowling e ceea ca unghiile mele au ramas intacte, fapt ce m-a bucurat pe mine:) deasemenea, multi copii il practica pentru ca e mai usor sa arunci o bilia mica decit una mare. Necatind la faptul ca mingea era mica, corpul meu nu a depus efort mai putin decit as fi jucat cu o bila normala, ba mai mult vreo 2 zile miina m-a durut si corpul meu a simtit din plin acest "exercitiu".
Vinerea aceasta mergem in Little Italy sa vedem Ferrari show. Revin in weekend cu mai multe poze.

Comments

Post a Comment