Montreal...again

Dupa cum am promis va povestes si va arat Montrealul...din nou. Am mers acolo weekendul trecut la o zi de nastere si pentru ca sa nu ne intoarcem tot in acea seara am decis sa ramanem peste noapte si a doua zi, adica duminica, sa mergem sa mai vizitam cite ceva ce inca nu am vazut in Montreal. Zis si facut. Pe lista noastra se afla Biodomul, Turnul de pe care se vede tot orasul, si Planetariu. Ultimul, cu regret nu am mai resuit sa-l vedem pentru ca a fost mutat in alta parte (un motiv in plus sa mai mergem odata in Montreal sa-l vedem si pe asta).
Simbata seara dupa frigarui o prietena din Montreal m-a sunat si mi-a zis ca este un show cu lasere pe apa. Impreuna cu alti prieteni am mers cu totii in orasul vechi sa vedem showul. Am ramas foarte impresionata de zona data. Cladiri vechi, oameni multi, aveai impresia ca lumea nu doarme acolo, destul de aglomerat mai ales pentru ora 10 seara. Pozele nu prea s-au primit pentru ca nu era destula lumina.






 Pentru prima oara decind suntem in Canada am mers cu metroul. Am ramas surprinsi sa vedem ca metroul din Montreal are roti de cauciuc si nu are aer conditionat. In citeva minute am ajuns dintr-un capat al orasului in celalat. Si tare bine am facut ca am ales metroul pentru ca in cenntru era jale cu parcarea.



Deci duminica dimineata am mers la Biodom. Acolo daca esti student ai reducere de vreo $7. Eu imi uitasem id-ul de student acasa si am intrebat pe domnul de la receptie daca pot sa cumpar bilet mai ieftin fara el. S-a uitat la mine, a zimbit si a zis OK. Se uita la sot si intreaba daca si el e student la care sotul ii zice ca nu si acela ii da din ochi si zice ca se poate pe o zi sa fii si ii da si lui bilet la pret de student. Uite asa am economisit niste $:)
Despre Biodom ce sa va zic....nu pot sa sa spun ca m-a impresionat, poate ca si din cauza ca noi am fost in Omaha Zoo, cea mai mare Zoo din SUA si acolo o zi nu ne-a ajuns sa vedem tot. Aici intr-o ora am facut tot turul, si pentru noi nu era nimic nou, tot ce era acolo noi mai vazusem. Pentru cei care nu au fost niciodata poate sa le fie mai interesant. Iata si citeva poze ca sa intelegeti despre ce vorbesc.

















 


 Dupa Biodome am mers in Turn sa vedem Montrealul de sus. Iata ce am vazut.
asta e turnul
incetisor ne ridicam
 

tot mai sus si mai sus
 







In drum spre casa am mai facut ceva poze cu orasul




Aici se incheie excursia virtuala in Montreal. Weekendul acest mergem la Calypso, un water park de aici din Ottawa. Revin cu poze si impresii saptamina viitoare. Sa aveti un sfirsit de saptamina cit mai reusit si mai racoros, nu de alta dar zilele aceastea au fost peste 43C aici in Ottawa.

Comments