WestFest

Asta e un festival care are loc in fiece an in Westboro Village (un fel de Ciocana sau Buiucani la Chisinau). Peste 100 mii de oameni se zice ca au fost timp de 2 zile cit a durat festivalul.
Anul acesta am participat si eu si nu ca simplu spectator ci ca muncitor. Organizatia la care lucrez a fost selectata ca fiind "favorita" festivalului, respectiv am avut o locatie buna unde ni s-a permis sa avem un cort cu produsele noastre promotionale si sa colectam donatii. Simbata si duminica asta a fost "jobul" meu. Am vazut multe timp de 7 ore cit stateam pe zi acolo. De la femei in sutien (facind pubicitate la un anumit brand) pina la oameni mascati in Batman. Atit de multi copii adunati la un loc nu am vazut demult. Seara dupa 4 oamenii puteau merge la concert in aer liber unde diferite trupe cintau (era si un beer court ca sa atraga oamenii), eu insa dupa munca numai concert nu-mi trebuia :) Mai jos gasiti niste poze de la festival si daca vreti sa stiti mai multe despre el cititi aici.Care are posibilitatea deja la anul pot sa vina.








Comments

Post a Comment