Muskoka paradise

Gata si cu weekendul in Muskoka. Am facut check mark si pentru locul acesta, fost, vazut...tot normal. Deci Muskoka e un orasel daca pot sa-l numesc asa care se afla la doar vreo 2 ore de Toronto si vreo 4-5 ore de Ottawa. E un "satuc de vacanta" pentru cei tare "saraci". Elton John, Shania Twain, Kevin O'leary si alti milionari au casute de vacanta acolo. Insa este loc si pentru muritorii de rind asa ca mai sunt si oameni nemilionari care au cottage-uri acolo. Unul din colegii mei de facultate ne-a invitat la ei in ospetie. El si cu sotia lui, mai mari ca mine cu vreo 4-5 ani, au deja o casa de vacanta, cei drep au zis ca au cumparat-o impreuna cu parintii, oricum insa e nice sa ai un locusor unde poti merge sa te relaxezi, cu toate ca daca ar fi dupa mine mi-as cumpara ceva mai aproape de Ottawa pentru ca 4 ore de condus mi s-a parut cam mult.
Ei bine, ca la orice casa de vacanta mult lucru nu faci, decit sa maninci, sa bei si sa te scalzi. Asta lucru l-am facut si noi 2 zile. Eram vreo 11 persoane asa ca in fiecare seara in jurul focului faceam diferite jocuri si ne amuzam pe masura. A fost vesel si relaxant.

 Nu s-a deosebit tare mult natura din Oxtongue Lake cu cea unde am fost acum. Echo Lake, asa se nume lacul pe care am fost acolo, e cu mult mai mic decit Oxtongue lake, insa e mult mai calm pentru ca nu foarte multa lume e peacolo si din acest motiv nu are cine sa faca galagie cu barcile. De data aceasta ne-am "catait" si cu jet skiul....adrenalina multa.
Poze multe nu prea am facut caci mi s-a parut ca e cam tot ce am vazut in Oxtongue Lake, adica lac, copaci si iar lac si iar copaci :)
 
 
 
 
casa in care am stat
 
 

Comments