Peste...in sfirsit

buna a fost stiuca

Stiu ca de multe ori v-am zis ca sotul merge la pescuit si tot va promiteam ca va arat pestele si tot am aminat acest lucru. Pai bine nu am facut-o intentionat ci din simplu motiv ca nu prea prindea peste si eu nu aveam ce sa va arat. Asta s-a intimplat  pina mai simbata trecuta cind in sfirsit pescuitul a dat roade. Pentru cei care vor sa pescuiasca si se afla in Ontario trebuie sa stie ca ai nevoie de licenta. Daca ai stat in Ontario mai putin de 6 luni atunci nu poti sa cumperi licenta de resident, care e mult mai ieftina. Sotul prima licenta si-a cumparat-o din astea pentru non-residenti pentru ca nu aveam 6 luni de Canada, dar acum ca acus e anul a cumparat din asta normala si l-a costat matinca vreo 30$ pe an si ai voie sa prinzi mai tot soiul de peste. Cu aceasta licenta insa nu poti sa pescuiesti in Quebec, acolo pentru o zi licenta e $15.
Deci simbata trecuta au fost in 3 si au prins vreo 20 de pesti. Cei drept vreo 15 erau numai de astia mai mici, insa 5 au fost din astia mari, asa ca au ajuns pentru toata "familia" noastra mare.


si nanu Janea a prins unul
cumnatul cite 2 odata prindea doar ca din astia mai mici





 In total atitia au fost:

Iata si cum a sfirsit pestele:

 Mmm ma uit la poze si mi se face iar pofta....

Comments