Quebec City - parte 1

In sfirsit stau si eu pat cu laptopul pe brate si am timp de scris si povestit, dar cel mai important...de odihnit. De 3 zile tot umblu de colo dincolo si tare mai asteptam un moment de respiro.
Ei bine, dupa cum va ziceam de ziua Canadei am ales sa mergem in Quebec City, daca toti altii ar fi ales Ottawa pentru aceasta zi, noi am decis sa plecam din ea pentru aceasta sarbatoare (am considerat ca avem toata viata inainte sa fim de 1 iulie in capitala Canadei.)
Am plecat vineri seara si aceasta  a fost o schimbare de ultim moment pentru ca ne gindeam sa mergem simbata dimineata si sa inoptam in Quebec ca sa fim pentru duminica. Avem hotel deja rezervat pentru simbata seara cind miercuri la serviciu o colega imi zice de saitul https://www.airbnb.com/. - un sait care ofera cazare la un pret destul de mic. Practic oamenii isi plaseaza acolo locuintele si iti ofera o camera, doua ori toata casa/apartamentul ca sa stai. La inceput am fost sceptica, imi parea ca e too good to be true. Am gasit locuinta pentru numarul de persoane care eram, pretul era mai mult decit acceptabil ($35 pe noapte de camera) iar casa arata pur si simplu superb. Iata si citeva poze cu ea.








camera unde am stat
 
Am avut acces la tot ce e in casa. Doamna, o quebecuoasa de vreo 70 de ani, care nu vorbea engleza si eu nimic franceza, insa ne-am inteles:) a fost foarte amabila. Atit de mult bun simt si gust strins la un loc nu am vazut de mult. Casa pur si simplu stralucea. Pozele care erau pe sait mi se pareau nereale, ca e photoshop, insa cind am ajuns acolo am vazut ca totul e mult mai mult decit real. Am intrebat-o cum mentine asa curatenie intr-o casa asa de mare (6 dormitoare si vreo 3 bai)? A zis ca face odata la doua, trei luni curatenie generala unde mai vine cineva si o ajuta, dupa care ea are grija sa mentina ceea ce este. Olivette, asa se numea dinsa, se vede ca a fost si este o doamna careia i-au placut lucrurile de calitate dar si simplitatea. Casa toate avea un specific aparte. E o colectionara de papusi, peste tot in casa gasesti cite o papusa de portelan.
Am ramas atit de multumita de aceasta noua experienta caci mi-am promis ca in viitor cind mai planuim sa calatorim undeva neaparat folosim acest sait. La inceput credeam ca poate sa fie vre-o smecherie si ca ma trezesc furata sau mai grav, insa ptiu ptiu sa nu fie de deochi a fost mult mai bine decit m-am asteptat. In plus cind te inscrii pe sait te pun sa le trimiti copie la ID-ul tau ca sa te verifice si in caz de ceva iti intorc banii inapoi. Eu sper ca in viitor sa mai avem parte de asemnea host-uri pentru ca e ceva deosebit sa poti sta sub acelasi acoperis cu localnicii orasului in care calatoresti, sa mai poti si vorbi aceasi limba cred ca ar fi perfect :). Si iata si o poza de final cu gazdele noastre, cei doi mosnegei care ne-au oferit casa lor si tot ce au in ea pentru 2 nopti.

Comments

  1. Buna,

    Interesanta locatia si site-ul. Poti sa imi dai te rog cateva detalii despre locatie? Se afla in oras sau este pe langa Quebec city?

    Multumesc.
    Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut Maria. Casa se afla la o ora de Quebec City.

      Delete

Post a Comment