Quebec City - Partea 2

Tare bine am mai dormit pe un pat king. Deja a nustiu cita oara imi promit ca viitorul meu pat o sa fie marimea king. Eh dar pina atunci ma mai bucur de queen size. Nustiu cum altii, dar mie tare imi place sa am spatiu mult, sa ma pot intinde fara a da peste cealalta jumatate a mea, asa ca dupa dormitul pe un pat king am zis ca neaparat cumparam si noi unul cind o sa avem un dormitor mai mare. Dar sa trecem la oile noastre.
Simbata de dimineta, pe la orele 8 ne-am trezit, am mincat micul dejun si cu mic si mare am plecat in Quebec City. Eram doar la o ora distanta asa ca teoretic in 40 de minute trebuia sa fim acolo, dar pentru ca noi suntem "norocosi" am ajuns in 2 ore din cauza unui accident. Prima destinatie a fost cascada din parcul Montmorency. Totul mi-a placut cu exceptia la urcatul scarilor. Cred ca au fost peste 500 de scari, am crezut ca dau duhul acolo si atunci am realizat in ce conditie fizica sunt :)




iata si scarile..




Dupa o ora de plimbat si urcat scari am mers spre Saint Anne Canyone. Dar pentru ca iar suntem "norocosi" am avut parte de o ploaie din astea ciobanesti ca nu puteai sa vezi citiva metri in fata. Am decis sa ne intoarcem si sa mergem a doua zi la canyon, insa ca sa nu mergem acasa am decis sa trecem pe la Aquarium din Quebec, si tare bine am facut pentru ca pot sa zic ca am vazut unul dintre cele mai frumoase aquariumuri. Cu regret pentru ca tot ploua showurile de afara care trebuiau sa fie cu focile si alte animale au fost anulate. Iata si citeva poze cu ce am reusit sa vedem.

















Dupa ce ne-a plouat bine dar incintati ca am vazut ceva frumos am mers obositi acasa. Trebuia sa ne odihnim pentru ca duminica trebuia sa vedem mai multe intr-un timp relativ scurt. Miine va povestesc si va arat Canyonul Sfintei Ana iar in urmatoarele postari neaparat va arat si frumosul oras vechi din Quebec City.

Comments