Quebec City - Partea 3

Dupa cum am promis va arat si povestesc despre canyonul sfintei Ana. Se afla la o ora de oras si la fel are o cascada si citeva poduri inalte. Natura frumoasa, in rest nimic deosebit, platesti $12 pt ca sa mergi pe 2 poduri si sa te uiti la cascada. Dar daca tot ne-a fost recomandat de altii sa-l vedem,ne-am dus, ca ma rog nu in fiece zi mergem in Quebec. Am vrut tare sa facem ziplining, dar era rind mare si cum noi mai trebuia sa ajungem si in orasul vechi am zis ca nu se termina lumea si ca o sa mai venim noi vreodata in Quebec. Mai multe nu am ce sa va povestesc va arat pozele si ele ca deobicei zic mai multe.













Dupa canyon in drump spre oras ne-am oprit la o biserica foarte frumoasa. Ghici-ti cum se numea? - Adevarat tot sfinta Ana:) numai sfinti prin Quebecul cela. Catedrala sau biserica nici nu mai stiu ce e, este splendida. E imensa si are o arhitectura deosebita. Eu paream atit de mica in comparatie cu ea.






Miine in sfirsit va arat si orasul vechi si ce gustos am mincat in Quebec.

Comments