Quebec City

Iata ca a venit si rindul sa va arat si partea de civilizatie din Quebec, caldiri vechi, multi turisti dar cel mai important...florile care le vedeai cam peste tot, in special la ferestre. Eu am impresia ca statul acolo ii plateste pe oameni sa aiba grija de curtea si casa lor. Atita curatenie, atita bun gust...
Inainte de a incepe excursia prin orasul vechi am decis sa ne oprim undeva sa luam lunchul. M-am informat inainte de a pleca unde am putea sa mincam ceva gustos si traditional. Ne-am oprit la Buffet de L'antiquare.

Am asteptat putin pentru ca era rind insa asteptarea s-a meritat. Eu mi-am luat un cipaille - un fel de placinta cu carne si cartofi. Pretul destul de accesibil $16.
Dupa ce am mincat/baut hai la plimbare. Hotelul Frontenac, unul din punctele de atractie a Quebecului era doar la citeva blocuri de noi.


vederea din fata hotelului
 
Strazile atit de inguste, cladiri pictate frumos si flori la fiece colt.






Dupa Frontenac am mers sa vedem Parlamentul. Foarte multi turisti au ales plimbatul cu trasura, si bine au facut caci dupa o ora de mers in sus in  jos (asa is strazile la ei) nu-ti mai arde nici a parlament nici a nimic.




parlamentul in spate
 
Am ramas placut surpinsa sa vad pe un panou scris in limba romana "Bine ati venit"
Cam atit la capitolul Quebec City. Miine plecam sa facem "camping" linga Algonquin Parkm mai exact la Oxtongue Lake, cam 4 ore de Ottawa, doar ca nu vom sta in cort ci intr-o casa pe malul lacului pe care am luat-o in rent pentru doua nopti. Acest weekend se vrea a fi unul linistit cu mult pescuit,frigarui, bere, dormit si admirat natura. Poze si impresii saptamina viitoare

Comments

  1. Nu am cuvinte, îmi plac pozele la nebunie, mai ales vederea de la hotel. Distracţie plăcută în aventura voastră.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  2. superbe poze!!! imi face pofta sa vreau mai mult sa ajung pe acolo ;)

    ReplyDelete

Post a Comment