Capital Pride Parade

via ottawacitizen
Am facut-o si pe aceasta. Pentru cei care  nu stiu, weekendul acesta in Ottawa a avut loc parada LGBTQ. Pentru ca la organizatia care lucrez o  mare parte a clientilor nostri sunt acesti tineri am mers cu totii sa ii sustinem. Ei bine, credeam ca am vazut totul pina acum, insa mi-am dat seama ca multe mai sunt de vazut. Nu vreau sa judec tinerii care sunt diferiti de mine dar totusi am impresia ca unii sar dintr-o extrema in alta. Pina la urma am inteles ca e un show si lumea a vrut sa defileze in cele mai neobisnuite tinute dar chiar asa.... Peste 30 mii de oameni au participat. Timp de citeva ore downtown-ul Ottawei a fost inghetat.


Vedeti si voi ce am vazut eu. Unele poze li-am luat de pe http://www.ottawacitizen.com pentru ca redau mai bine ceea ce a fost.
el a fost senzatia showului
 
 
 
 
iata si masina organizatiei noastre
 
 
 
 
 

Comments