Civic Holiday

Iata ca a trecut si acest long weekend si am dat iarasi intr-o noua saptamina de lucru, cei drept cu o zi mai scurta. Ziceam ca acest weekend o sa mergem in Gatineau park si in centru la un festival, ei bine nu am ajuns la nici unul :) Simbata in Ottawa a fost atit de cald si umed ca nu-ti era a scoate nici nasul din casa dar inca sa mai faci hiking pe dealuri. Am mers la nasi si am papat niste maliguta cu friptura si muraturi si ne-am simtit ca acasa!

 Duminica a plouat jumatate de zi, iar cealalta jumatate am iesit la Britannia beach la un mic frigarui. Luni am zis ca trebuie de ars caloriile acumulate si am mers cu bicicleta si am jucat o ora de tenis de cimp. Parca nu am facut tare multe insa am simtit ca ne-am odihnit iar asta e cel mai important. Iata si citeva poze ce am reusit sa fac in weekend cu telefonul.





 
Nivelul apei din Ottawa river a scazut tare mult. Lumea nici nu se mai scalda :(


 

aici trebuia sa fie apa
Si sa nu crede-ti ca am mincat numai carne am avut si legume coapte ;)

Comments

  1. OMG tu rusinica ai? Acum ma apuc si eu de gatit bunataturi! Da iata papansasi murati ca acasa nu stiu de unde!

    ReplyDelete
  2. Si in Canada e seceta?

    ReplyDelete
  3. Mnea-mnea imi lasa si mie gura apa :)

    ReplyDelete
  4. de la care magazin rusesc luati muraturile?

    ReplyDelete

Post a Comment