Greek Festival

In perioada August 16-26 in Ottawa are loc festivalul grecesc. E unul dintre cele mai mari festivaluri in ceea ce tine o natie. Mai sunt si festivaluri africane, indiene etc, insa nu sunt la fel ca asta. Am mers si noi din curiozitate sa vedem ce au bun si pot sa va zic ca mincarea a fost delicioasa, showul asa si asa iar ce aveau de vinzare, lucrari hand made...pretul destul de piparat. Cel mai mult mi-a placut biserica greceasca.
gyro plate

 
 

 
 

biserica normala cu scaune:)

 
Si sa nu credeti ca numai am stat si mincat am mai si intrat intr-o hora :)
Insa baietii au dansat mai bine ca noi!
 
 



Comments

  1. grecii tot greci, nu se desmint de la bisericile frumoase in stil bizantin, horele si dansurile lor care imbina stilul balcanic cu cel oriental . De-abia asteptam sa ajungem acolo si sa vedem si noi aceste festivaluri grecesti.Am fost in multe tari, dar parfumul Greciei nu-l gasesti nicaieri

    ReplyDelete

Post a Comment