Hot Yoga - first experience

   Am facut-o si pe aceasta. De vreo luna si ceva o colega de serviciu tot incearca sa ma convinga sa merg la hot yoga, insa mereu gaseam scuze: vinerea aceasta imi scot dintii din minte, vinerea viitoare treb ma recuperez inca, vinerea asta am nustiu ce de facut...pina vinerea trecuta cind am zis pina aici a mers ostasul ...trebuie de dus si de incercat macar. Spre marea mea surpindere mi-a placut si voi merge si vinerea aceasta.
   Deci, eu de fire sunt un om nu tare rabdator, nu prea pot sta locului mult timp si trebuie mereu sa fac ceva, asa ca yoga pentru mine a fost un big challenge. Sa nu vorbesti o ora cu nimeni, sa inchizi ochii si sa te relaxezi...mm suna bine in teorie insa mai greu in practica. Mai pui deasupra si caldura din camera ca ma rog e hot yoga nu simplu yoga. In sala erau cred ca vreo 30 de grade, nu foarte cald dar nici racoare, insa deajuns sa transpiri. Eu in viata mea nu am transpirat asa mult cum am facut-o vineri. Sa vad cum curge apa de pe fata, spatele plin de transpiratie.. a fost ceva nou pentru mine.
   Hot yoga e diferit de regular yoga anume prin faptul ca in camera e cald iar caldura ajuta muschii sa se relaxeze si respectiv mai usor sa poti face anumite miscari. Am fost surpinsa sa vad ca si barbatii practica yoga. Am avut vreo 6 in grupa:)
   Am avut noroc de o profesoara foarte buna care avea o voce super placuta si chiar te ajuta sa te relaxezi.   Cind vedea ca anumite pozitii nu le faci corect se apropia si incetisor iti arata cum trebuie. O ora mi-a parut o vesnicie pentru ca eram toata uda, muschii mei nu mai vroiau sa ma asculte insa eu, perseverenta de fire, ma incapatinam sa fac ce fac si ceilalti, sa fiu in rind cu lumea. Dupa ce s-a terminat totul cu mare greu am coborit scarile, picioarele imi tremurau de parca urcasem 1000 de scari. Insa, aveam asa o satisfactie interioara ca am incercat ceva nou, si chiar daca nu a fost usor a fost destul de placut si inca si sanatos pedeasupra. Asa ca acum vineri merg iarasi. Am inteles ca va fi alta profesoara si mii interesant ce nou vom face de data aceasta.  In ceea ce tine de pret e destul de accesibil. Daca de regula o sesiune de hot yoga se incepe de la $18 pe ora eu am platit numai $6 pentru ca vinerea la sala unde merg eu au un fel de donatii si respectiv faci o donatie de minim $6 si poti sa ai o ora de yoga.
   Pentru cei care nu au incercat niciodata va pot recomanda pentru ca, chiar este un exercitiu destul de bun atit pentru corp cit si pentru minte.
Sa fiti sanatosi!

Comments

  1. V-a zis si altceva in afara de "gimnastica statica", corp fizic, muschi relaxati ?

    ReplyDelete
  2. Sună foarte tare. Mi-ar plăcea să încerc.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  3. Nici eu nu am rabdare multa pt yoga, mai mult optez pt ore din astea cu miscari rapide si multe, dar orice initiativa de sport e laudabila!
    Pupici!

    ReplyDelete
  4. Buna,
    Saptamana viitoare vrem sa ajungem in Ottawa, dar vrem sa stam o noapte, eventual doua (vineri si sambata)la Gatineau Park in camping.
    Am o rugaminte, daca se poate sa imi zici si mie cam ce pot sa vizitez pe acolo. Stiu de Palatul Parlamentului, Childrens' Museum, dar poate mai este si altceva ce mie imi scapa, eventual un sfat legat de cum sa ne deplasam prin centru cu masina fara sa ne umplem de nervi si sa platim taxe mari de parcare.
    Orice sugestie e binevenita!
    Multumesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crisitna poti sa-mi lasi emailul tau si iti scriu mai detaliat ce si cum.

      Delete
  5. Emailul meu este:cris1511@yahoo.com
    Mersi mult,

    ReplyDelete

Post a Comment