La Multi Ani, Nașica !


Nustiu cum altii, insa noi avem parte de niste nasi exceptionali. Ei bine postarea aceasta nu e pentru ca sa ii laud sa le zic cit sunt ei de bravo, dar e pentru ca sa ii zic nasei, careia de fapt ii zic pe nume, Diana, un mare la multi ani (18 August e ziua ei) din partea mea dar si a sotiunei, care e acum in ospetie la ei (presarbatoresc ziua nasei;). Eu am ramas sa mai invat pentru examenul de miine si totodata am zis ca ar fi bine sa ii zic si aici la multi ani.
Hmm nici nu prea stiu ce sa zic despre ea. E un om deosebit cu inima mare si vreau sa va zic ca sunt foarte norocoasa sa ii avem alaturi de noi. Toti 4 facem o echipa deosebita. Peste tot mergem impreuna, ne simtim bine iar asta e cel mai important.


  Ma bucur nespus ca spre deosebire de altii la noi relatia e mult mai casual. Noi nu umblam cu pupatul miinilor la nasi si alte traditii care mai sunt in Moldova. E un plus mare sa ai nasi de virsta apropiata, astfel esti pe aceasi lungime de unda.
Ea pentru mine e sora pe care nu am avut-o niciodata, daca am ceva pe suflet pot sa-i zic ei tot. E mereu acolo sa ma ajute, sa ma asculte, sa-mi dea un sfat.
 
 
Un cuplu pe care il respect mult si pe care am stiut inca din primele zile cind i-am vazut ca o sa-mi fie nasi.

 

La multi ani Diana. Tu stii ce eu iti doresc pentru ca imi doresc si eu ;) Fie ca anul care vine sa nu fie mai rau decit asta care a trecut, si cel mai important sa ne tine pe toti impreuna. Noi cu finul sa stii ca te iubim si te respectam enorm! Vseo timpul de culcare ca miine e zi lunga ;)

Comments

Post a Comment