Duminica in parc

Nustiu cum in alte parti, insa in Ottawa se simte deja ca vine toamna. Copacii prind a se ingalbeni iar timpul e din ce in ce mai racoros. Dimineata se arata o zi frumoasa asa ca am decis sa ne bucuram de ea si sa nu stam in casa. Pentru ca am avut si un oaspete a fost un motiv in plus de a iesi in oras si a mai merge talalau tanase. Eu am vrut sa fac putin sport asa ca am decis sa merg cu bicileta. Primii 15km intr-o directie nu mi s-au parut chiar atit de grei insa inapoi......
Pentru cei care nu au vizitat inca Ottawa iata inca citeva poze cu parcul si Parlamentul din centrul orasului.
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 

 

Comments

  1. frumos oras. place tare si mi-a placut sa imi aduc aminte de 'talalau tanase', hilar bunica folosea cuvantul asta des!

    ReplyDelete

Post a Comment