Lusk caves and Philippe Lake

Pentru ca vara e pe sfirsite am decis sa ne bucuram de ulimile zile cu soare asa ca duminica am iesit la frigaui la Britannia beach iar luni, pentru ca a fost ziua muncii si noi nu am muncit, am mers in Gatineau Park.
Am facut un mic search pe google si am gasit pestera Lusk, o pestera pe care multi o recomandau de vizitat. La doar 40 min de Ottawa se poate de gasit activitati interesante si sanatoase. Demult nu am mers 10km, insa s-a meritat pentru ca traseul care l-am facut era unul de poveste...lacul philippe deoparte si padurea de cealalta. Pentru doar $10 (intrare pe masina)poti avea o zi de relaxare totala. Multe nu o sa va mai povestesc o sa va las sa vedeti pozele. Pentru cei care nu se tem de intuneric si de apa le recomand sa viziteze Lusk caves.
 
 
 
intrarea in pestera
mission accomplished..uzi dar fericiti:)
 
 
apa era foarte rece

Comments

Post a Comment