Toronto - in 2 zile

 Am revenit, nu m-am pierdut. De vreo 3 zile tot incep sa scriu pe blog si apare ba una ba alta si tot amin de la o zi la alta. Azi am zis ca gata, treb de scris ca se uita. Deci dupa cum va ziceam am mers acasa (Moldova) pentru 3 saptamini de "vacanta". De ce in ghilimele? pentru ca nu prea pot sa o socot vacanta, odihna foarte putina si umblatura tare multa. Dar sa o incepem cu inceputul.
Am plecat de vineri seara in Toronto (de acolo am avut zborul, despre el va povestesc altadata). Pentru ca am avut 2 zile la dispozitie am decis sa mergem sa vedem orasul si sa mai vedem prietenii din el. Ce pot sa zic? frumos oras e Toronto insa nu e pentru mine or eu sunt adepta la ceva mai micut, mai putin aglomerat. Sa ajungem din Milton in downtown Toronto ne lua cam o ora si ceva, intr-un final cam juma de zi o pierdeam pe drum in trafic pina a ajunge sa vedem ceva. Noi am prins un weekend tare rece si nu am fost echipati cu haine corespunzatoare asa ca am cam taiat din lista noastra de must see si ne-am limitat doar la Central Island. Intr-adevar e un view de milioane, imi inchipui ce se face vara acolo.

  
Trebuia sa mergem si in  CN Tower dar am decis ca e mai bine sa mergem la restaurantul din el, si astfel sa prindem 2 iepuri. Pentru ca trebuia rezervare din timp am zis ca ramane pe alta data, astfel avem un motiv in plus sa revenim in Toronto. 
Fiind in Toronto ca turisti normal ca mergi in locurile turistice si vezi orasul prin prizma unui turist, insa  banuiesc ca traind in el zi de zi cred il vezi cu alti ochi. 
 

Am mai mers putin prin downtown, am mai cascat gura la cladirile inalte si frumoase, am luat si metroul (noi in Ottawa nu avem nici metro nici cladiri inalte). Cam atit la capitolul Toronto, stiu ca e putin dar vara viitoare la sigur mergem pe mai multe zile si o sa mai vedem ce nu s-a vazut :)


Comments

  1. foarte frumos orash. neaparat am sa merg si eu acolo. Oleg

    ReplyDelete
  2. ia uite pe unde erai ,io credeam ca te-ai pierdut . bai nu stiu cum e orasul ca nu am fost dar asa doar betoane si atat? nu-mi pare mare frumusete .

    ReplyDelete
    Replies
    1. skiorule stii cum se mai zice "gusturile nu se discuta" :)pentru unii frumosul e anume in acest beton cum ii zici tu pentru altii e in altceva. Mie personal mi-a plact ce am vazut de pe insula, dar dupa cum ziceam nu as trai in acolo.

      Delete
  3. Buna,
    azi am decis ca in viitorul apropiat voi migra in Canada si anume in Toronto. Nu am idee de unde sa incep daca sincer, eu fiind acum la Roma, dar in tara asta nu se mai poate....Asa a iau la rascolit blogul tau pentru info! :-)

    ReplyDelete

Post a Comment