26

 Of ca repede mai trece timpul asta. Multi zic ca dupa 25 nu mai vor sa-si sarbatoreasca ziua de nastere pentru ca simt ca imbatrinesc. Eu, personal cred ca fiecare virsta isi are farmecul ei si ca fie ei 25 sau 52 tot ai tai sunt. Din 2007 nu-mi mai serbez ziua alaturi de parinti. Tin minte ca mereu in data de 6 Noiembrie o felicitam pe mama mea pentru ca am considerat, si mai considerat, ca in primul rind e ziua ei, datorita ei sunt eu aici si ma bucur de cea de-a 26 aniversare.
Pentru ca am  prieteni deosebiti am inceput sa am parte de surprize inca de vreo 2 zile in urma.

 
 Ieri am mers in Gatineau la o familie foarte frumoasa si am avut parte de o surpriza foarte dulce...tortul meu preferat - Napoleon. Tin sa le multumesc pe aceasta cale.
 
Astazi am primit flori de la sotul meu, n-a mai rabdat pina miine ;)

Nustiu cum altii, insa mie chiar imi place sa am o zi in an in care sa o consider a mea. E foarte placut sa primesti urari, sa ai pe toti cei dragi alaturi si sa te simti implinit.
La multi ani mie si la toti cei nascuti pe 6 Noiembrie :)

Comments

  1. la multi si fericiti ani draga moldoveanca !!

    ReplyDelete
  2. OMG esti mai mica ca fiimea ♡ ce batrana ma simt pe aici , printre blogarite :))
    La multi ani fetica draga , sa ai putere sa le duci pe toate ... sa fi iubita !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult d-na Elena. Ma bucur sa vad ca generatia mamei mele e in rind cu cei mai tineri :)

      Delete
  3. La Multi Ani ! si sa fii fericita , sa ai parte de tot ce iti doresti!

    ReplyDelete
  4. La multi ani! Sa bei si sa primesti flori! Numai bine! :). Ai dreptate ca fiecare varsta cu ale ei, dar zic bucura-te acum ca atunci cand ne-o cadea fata si toate cele, e mai greu. Deci cand o fi mai greu, asa sa-ti fie. La multi ani inca o data!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fran mama,tie de fata iti e grija ? :)) ... Mai naspa e cand nu te mai tin puterile sa faci ce faceai la 25 :)) Fata e doar o fudulie fata de altele ... Mi-ai facut dimineata cu replica ta ...esti o scumpa copilule :)

      Delete
    2. Tu esti funny, bine ca s-au inventat operatiile estetice si putem sa ridicam fata si toate celelalte ;) Insa principalul sa ne simtim tineri in suflet ca frumusetea vine anume dintr-acolo.

      Delete
  5. La multi ani Anisoara, mii de scuze de intirziere! Sa fii mereu iubita, apreciata ai fericita!
    Pupici!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dianca ai fost exact la timp. In Canda ziua mea de nastere abia s-a inceput ;)

      Delete
  6. La Multi Ani! Sa fii sanatoasa si bucuroasa :)

    ReplyDelete
  7. La Multi Ani !!!!
    Ne place mult de tine, ca esti vesela si optimista!
    Te pupam cu drag.

    ReplyDelete

Post a Comment