2012 in imagini

 Astazi ma uitam prin pozele care le am in calculator si mi-am dat seama ca am avut un an destul de activ. Am vazut multe locuri noi, am cunoscut oameni buni, ne-am facut mai multi prieteni,am incercat lucruri noi. Si iarasi ma conving pentru nustiu a cita oara ca in Canada nu ai cind sa te plictisesti.
Iarna din 2012 am inceput-o pe patine si skiuri:

 
Primavara s-a inceput cu festivalul lalelelor, plimbari cu bicicleta si iesiri la aer curat si s-a finisat cu vacanta in Cuba.
 
 
 
 
Vacanta in Cuba a fost deosebita.
 
 
 
 
Nu am dus lipsa nici de mincare moldoveneasca traditionala
 
 
Vara a fost bogata in evenimente
 
 
 
 Am reusit sa mergem si la pesteri
 
Lusk cave
 
 
oxtongue lake
 
 
 
 
Quebec city ne-a fascinat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Muskoka ne-a impresionat si ea cu toate frumusetile ei.
 
 
Concertul lui Bryan Adams m-a fascinat
Anul acesta cred ca am fost de vreo 6 ori in Montreal
 
 
 
 
 
 
Am ajuns si la pescuit
 
 
Toamna 2012 a fost si ea una plina de evenimente. Am fost in Toronto, Moldova, Oradea. Am fost alaturi de cei dragi la cele mai importante momente din viata lor.
 
 
 
 
bunelul facea tuica
gradina bunelului
 
cu mama
 
 



De festivaluri si alte evenimente ce au mai avut loc in Ottawa nu mai vorbesc pentru ca nu mi-ar mai ajunge spatiu pentru poze.
Iarana aceasta am inceput-o iarasi cu skiatul si patinajul
 
Ce sa mai zic? a fost un an plin cu de toate, cel mai important a fost insa faptul ca noi si cei dragi noua au fost sanatosi si au avut parte de un an bun. Sper ca anul 2013 sa nu fie mai rau decit 2012.
Happy New Year!

Comments

  1. La multi ani moldoveanca draga si cand ne-o fi mai rau sa ne fie ca acum :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Elena. Un an frumos si plin de realizari vit mai frumoase!

      Delete
  2. multi si fericit ani!!
    sa aveti amndoi un am mai bun si plin de binecuvantari !!

    ReplyDelete
  3. La multi ani si Happy New Year! :). Simpatice tare pozele.

    ReplyDelete
  4. Ha ha, unul din podurile peste Crisul Repede.
    Iar in cealalta poza, cladirea din stanga e fosta agentie CFR pe b-dul Republicii. Acum ce este?

    ReplyDelete

Post a Comment