La multi ani, iubire!

Poate pentru unii azi este sfirsitul lumii, pentru mine insa, azi e o zi speciala pentru ca barbatul meu mai "intinereste" cu un an. Nustiu cum in alta parte insa in Ottawa  azi e furtuna de zapada, ninge incontinuu, mai ploua cu ghiata, deci un anotimp perfect de sarbatorit o zi de nastere, insa nicidecum Apocalipsa :)
Ma uitam prin poze si am gasit-o pe aceasta.

Era una din surprizele mele pentru el in 2008. Oare cind au trecut 4 ani asa de repede? Imi aduc aminte parca a fost mai ieri.
Hmm eu am facut Jurnalism in Moldova dar se pare ca am uitat a scrie. Stau in fata tastierei si nu stiu ce sa scriu. Ca il iubesc? - el stie asta...Ca e prietenul meu cel mai bun?- tot stie...ca viata alaturi de el e cea mai frumoasa?- la sigur stie. Hmm oare ce nu stie???
La multi ani iubirea mea. Azi baloane pe pod n-am sa inclei insa o sa am grija sa ai o zi speciala !
Te jubesc.

P.S. La multi ani si pentru socru meu. Iata soacra a stiut ce cadou frumos sa faca sotului ei- un baiat frumos!

Comments

  1. Pai ce sa zicem ? La multi ani sotului tau si poate cine stie , o sa ai ocazia sa-i faci si sotului acelasi cadou curand :) Sarbatori fericite !

    ReplyDelete
  2. Sa traiti multi ani si fericiti. gogoshilor!

    ReplyDelete

Post a Comment