Skiat, patinaj...iarna in Ottawa

Citeva zile la rind a nins din plin in Ottawa, deci nu putem sa ne plingem ca nu avem zapada. Saptamina care a trecut a fost tare incarcata pentru mine. La serviciu e foarte busy acum la sfirsit de an. Toata saptamina am organizat un surprise party pentru ziua de nastere a sotiunii mele
 

Simbata am mers la ski, iar duminica la patinuar. Ma bucur ca in sfirsit am putin timp si pentru blog.
Si pentru ca tot avem zapada din plin am zis sa profitam de season passul pentru ski asa ca simbata pe la amiaza am mers la Edelweiss.

Drumul pina acolo parca era din poveste.

 
 
 
Am avut norocul ca nu foarte multa lume sa fie acolo (banuiesc ca din motivul ca era foarte frig) asa ca am putut mai relaxat sa skiem.
 Eu personal nu sunt foarte avansata la acest capitol insa nici la nivelul beginner nu sunt. Dupa  vreo 2 ture pe pista cea mai mica am zis ca suntem gata de ceva mai avansat. Se pare ca skiatul e ca si bicicleta, odata ce ti-ai invatat mereu stii cum sa o faci, ai nevoie doar de putina practica la inceput. In comparatie cu Mont-Cascade unde anul trecut am avut season pass, aici la Edelweiss imi place mai tare. Pistele sunt mai lungi si mai multe, insa totusi nu poti sa compari cu Mont-Tremblant. Ohh abia astept data de 26 sa mergem acolo.
Dupa vreo 2 ore de skiat, picioarele mele au zis ca e destul asa ca nu am abuzat de ele si ne-am dus acasa. Seara pirtiile aratau foarte frumos, mai ales ca incepuse iar sa ninga.
 
 
 
 
 
Duminica seara am decis sa mergem in downtown la Rink of dreams. N-am vazut de mult timp Ottawa noapte, iar acum cu luminitele de sarbatori arata superb.

 
 

Patinuarul e al City of Ottawa si sponsorizat de Senators Foundation. Este free pentru public, trebuie doar sa ai patinele tale. Pina cind se va deschide Rideau Canal acest rink e destul de OK pentru o ora de sport. Ma gindeam oare de ce nu se face si in Chisinau asa ceva, la sigur ar atrage multa lume. Sponsori la sigur se vor gasi care or sa vrea numele lor sa fie in display pe ghiata.
 
 Nici la capitolul patinaj nu sunt mare expert insa ma tin pe picioare si cel mai important e ca nu am cazut niciodata :)
 
 
 Aici la mine nu se simte ca e ajunul Craciunului poate ca din motivul ca acasa mereu l-am sarbatorit pe stil vechi, pe 7 Ianuarie. Miine de Craciun o sa fim in Montreal si o sa serbam alaturi de prieteni si oameni dragi noua, voi ce faceti deosebit pentru aceasta sarbatoare?
Pentru ca iar cred ca o sa dispar pe vreo citeva zile, va urez sarbatori frumoase la toti si fie ca Sfintele Sarbatori sa va aduca pace in case si suflete.

Comments

  1. wow , ce frumoos!!

    sarbatori fericite si voua si numai bine!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. Si voua numai bine si un Craciun cit mai fericit!

      Delete
  2. Sunteti norocosi ca aveti muntii atat de aproape!
    Craciun fericit. Pupici!

    ReplyDelete

Post a Comment