Mont-Tremblant


Daca iarna trecuta nu am simtit ca avem iarna, apoi anul asta, in Decembrie, am avut zapada cit am n-am avut in tot sezonul de anul trecut. Imi place sezonul rece, imi plac iernile pline de zapda, parca altfel se simt sarbatorile si dispozitia e alta. (mai ales daca nu ai casa si nu trebuie sa rinesti omatul:)
Weekendul trecut am decis sa mergem la Mont Tremblant. E la doar 2 ore de Ottawa (insa cind aduni si drumul inapoi alte 2 ore, dupa alte 4 ore de ski, in final iti pare destul de departe). Pentru cei care se afla in zona Montreal, Ottawa va recomand din toata inima sa mergeti macar odata acolo iarna. Cei drept toti zic ca acolo e bine de dus tot anul imprejur, asa ca la vara neaparat mergem.
Pentru iubitorii de ski, snowboard care se afla in Ontario sau Quebec, Tremblantul e unul dintre cei mai inalti munti. Unicul minus care il are e ca se inchide la ora 4 seara. Daca ajungi acolo mai tirizu, cum am facut noi data trecuta, nu se merita sa arunci un pumn de bani pe citeva ore pe skiuri.
Preturile cei drept sunt un pic piparate insa odata in an se poate de dus :) Daca nu ai echipamentul tau treb sa scoti din buzunar cam $40 pentru a lua in chirie pe a lor, iar abonamentul pentru o zi costa cam $90 taxe incluse, pentru o zi. (noi am cumparat cu $54 de la sotiune la serviciu).
Ca sa nu mai vorbesc mult va las cu ceva poze si citeva videouri care le-am facut de colo de sus :) Enjoy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. Breathtaking scenery !

    ReplyDelete
  2. da,ce sa mai zic,poate ajungem si noi candva...
    foarte frumos,sa mai mergeti ca merita efortul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai avem un day pass asa ca prin februarie mai planificam o iesire :)

      Delete

Post a Comment