Price match

Iubesc taramul nord american pentru tot ce inseamna customer services. Bai oameni buni (vorba lui Liviu Virciu;) aici businessurile stiu cum sa-si atraga clientii, dar si mai important cum sa si-i mentina.
Am mers acum seara la cumparaturi pentru dealeguri. Inainte sa ma duc, de fiecare data verific flayerile cu reduceri la diferite magazine sa vad unde au preturi mai bune.Si pentru ca nu-mi place sa ma duc la 10 magazine ca sa cumpar piinea cea mai ieftina, solutia am gasit-o simpu - price match. Frescho, magazinul de la care ne aprovizionam noi regulat are acest program. Deci, daca alt magazin are acelasi produs la un pret mai mic ei o sa ti-l vinda la acelasi pret,ba mai mult cu 1 cent mai putin. Astazi am vrut sa cumpar niste fructe si la Food Basic erau mai ieftine, insa ca sa nu ma duc la acel mai gazin care e cu mult mai departe de casa mea, am luat ziarul cu mine si frumusel i-am aratat doamnei casier ca uite la ei pretul e mai mic ca la voi si ea fara problema mi-a oferit nectarinele la pretul mai mic. Foarte usor, fara mutre inacrite, ba dimpotriva ma intreba daca mai am ceva la price match :)
De fiecare data primesc o satisfactie aparte cind merg la cumparaturi aici, nimeni nu are treaba cu tine, sunt amabili (chiar daca in sufletul lor poate te trimimit departe).
Citeva zile am avut probleme cu netul. Am sunat la compania provider si fara probleme si no charge a trimis pe cineva sa verifice care e problema ca la urma sa ne trimita un nou modem for free. N-am avut o zi internet iar pentru asta ei au scazut pretul care il vom plati pe luna cu o zi :)
Cred ca nu mai trebui sa vorbesc despre tot ce inseamna procurarea produselor si intoarcerea lor in 7-30 de zile. Recent am cumparat un soft pentru ca sa ne facem bugetul. La inceput credeam ca va fi mai user friendly insa nu prea am putut sa ne acomodam cu el asa ca timp de 60 de zile aveam voie sa zicem ca nu ne place si ne intoarce toti banii inapoi.
Odata am cumparat un produs si dupa citeva zile acelasi produs era la un pret mai mic. Am sunat si le-am zis ca vrem si noi acelasi pret si au facut price match :)
Deci nu e chiar totul asa de rau in Canada cum zic altii. Poate pentru unii amabilitatea aceasta nu e asa importanta insa pentru mine face mult. Nu ma tem sa-mi cer drepturile de consumator aici pentru ca businessurile stiu regula... un client satisfacut e un client permanent.
La inchiere sa va zic o intimplare din vacanta mea in Moldova. Nu mai tin minte daca v-am zis-o ori nu...Deci eram la banca sa schimb niste $. Ma apropii de casiere si o rog frumos sa-mi schimbe $100 in 2 de cite 50. La care dinsa se uita la mine pe dos si-mi zice " N-am, da-ti fac " :)

Comments

  1. Hmmm da eu nu am auzit de ei inca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te referi la Frescho apoi ei mi se pare ca sunt doar in Ontario.

      Delete
  2. buna treaba cu preturile...la noi este vrajeala :)

    ReplyDelete
  3. Acelasi program il are si Walmart :) Plus daca te pasioneaza vezi ca sunt multe site-uri care trimit cupoane de reduceri , unele serioase .
    http://www.rightathome.ca/default.aspx?sC=1
    http://canadiancoupons.net/category/mail-coupons/?r=7g
    http://www.gocoupons.ca/send.html?succes=1

    ti le trimit prin posta . Eu de obicei uit sa le folosesc si ma trezesc ca le am expirate dar daca esti econoama sunt un mare plus deseori .

    ReplyDelete
  4. Mai, fato, tu cand o sa ai putin timp pun'te cu burta pe carte: invata gramatica romana si ortografie englezeasca - mi se face mie rusine cand citesc cateva randuri si in toate ai greseli!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ce sa faci? nu exista padure fara uscaturi :)
      P.S. Daca ti-e rusine, nu mai citi, nu de alta dar sa nu te imbolnavesti si sa mai fiu eu responsabila :) Apropo, mie tare imi plac oamenii care anononim isi exprima parerile. Daca esti atit de educat/a atunci prezinta-te si poti gratuit daca se poate sa-mi dai ceva lectii de gramatica a ambelor limbi :)

      Delete
  5. Ce ti-ar ajuta sa-mi cunosti numele fictiv?
    Tot n-ai scrie mai corect.
    Si de ce te superi cand cineva exprima un adevar?
    Realitatea e ca faci foarte multe greseli, iar eu consider ca atunci cand incepi sa publici ceva, e necesar sa scrii corect.
    Asta e parerea mea.
    In plus, atunci cand iti expui greselile "la vedere", trebuie sa te si astepti ca unii sa reactioneze.
    Si, uite, eu am facut-o.
    Nu doresc sa te jignesc, nu te cunosc, n-am nimic cu tine, insa am ceva impotriva greselilor gramaticale pe bloguri, iar blogul tau e plin de ele!

    ReplyDelete
  6. Mie nu mi se pare atat de grav sa ai cateva greseli gramaticale... mai importanta este informatia furnizata de aceste bloguri!
    Si in plus, nu mi s-a parut ca s-a suparat Ana pt ca i s-a facut observatie, ci doar a spus ca ar fi fost frumos din partea ta sa iti dai si tu numele!

    ReplyDelete

Post a Comment