Pauza de masa

 Unul din lucrurile care le apreciez foarte mult in America de Nord e faptul ca pauza de masa niciodata nu o sa afecteze clientii. Toamna aceasta cind eram in Chisinau si se primea pe la amiaza sa trec pe la vreo banca, totul era inchis. Pauza de masa de la ora 12-1 sau de la 1-2....si respectiv totul se inchide. Oare nu inteleg businessurile din Moldova ca clientul e important si nu trebuie sa il pierzi?
Sa nu crede-ti ca in SUA sau Canada oamenii nu-si iau pauza de masa, toti o au, chiar mai mult au si pauza de cite 15 min dupa un anumit numar de ore lucrat in acea zi, insa asta nicidecum nu e in detrementul clientului. Pauzele de masa sunt aranjate in asa fel ca mereu sa existe cineva sa deserveasca clientul. Deci, unul isi i-a pauza la 11:30, altul la 12 si tot asa. Uite ca in MD asa ceva nu se poate, toti odata se duc sa manince, si daca ai nevoie de ceva urgent...asteapta.
Incerc sa-mi amintesc daca am vazut aici undeva scris orarul de munca si sa includa pauza de masa?...hmmm parca nu.
Mii interesant cum e prin alte parti a lumii..Europa de exemplu?

Comments

  1. aici nu ai dreptate...toate companiile mari din MD (inclusiv cele de stat), bancile s.a.m.d. au grafic la pauza de masa...poate pur si simplu nu te-ai ciocnit cu aceasta...
    P.S. si deja de multi multi ani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandru mie acest lucru mi s-a intimplt in Septmebrie 2012. Si nu a fost numai la o banca ci la vreo 2. Cei drep erau oficii din astea mai mici si posibil ca nu au oameni destui ca sa aiba cine inlocui persoana care merge la pauza de masa. Exact acelasi lucru mi s-a intimplat si cind am mers la notar. Tot in pauza de masa l-am prins si era plecat :)

      Delete
  2. Ai perfecta dreptate! Of, nu stiu cand or invata si ai nostri customer service!

    ReplyDelete
  3. Ai dreptate cu pauza de masa in MD pe la banci, au pauza de masa si se inchid filialele mai mici, insa cele mari au grafic la masa.

    ReplyDelete

Post a Comment