N-am uitat

Nu, n-am uitat de blog, dar ca sa fiu sincera nu l-am deschis de vreo 3 saptamani. Am si motiv serios :) Am inceput house hunting. Am decis ca e timpul sa cumparam ceva al nostru si sa stiti oameni buni ca procesul nu e vesel de loc. A fost interesant la inceput cind am vazut primele case, dar cind incepi a avea dorinte mari si un buget mai mic incepi a ridica bugetul dar iarasi, dorintele tot cresc. O sa scriu mai detaliat la acest capitol si o sa va povestesc pe pasi tot ce am facut, acuma insa merg la culcare ca miine mai am de vazut vreo 3 case si bagajul pentru vacanta de marti inca nu l-am facut. Ehh ocupati oameni astia din Ottawa :)
Pina data viitoare (sper sa fie cit mai curind)

Comments

  1. spor la cautat si sa fie ceva frumos si pe placul vostru....

    ReplyDelete
  2. Well :)) ai avut o buna scuza ca sa "taci" :)
    Ce sa iti zic ...doar singurul lucru important pe care l-am auzit cand imi cautam si eu casa ..."Casa ta o sa ști ca e a ta in secunda in care ai intrat in ea . Poti sa mai vezi o suta de case dupa tot la ea te intorci !"
    Trebuie sa o simti ca fiind "a ta" .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Elena asa imi zic toti, ma simt de parca imi caut rochia de mireasa pentru ca primesc aceleasi sfaturi :)

      Delete
  3. mult succes in cautari! Abia astept postarea in care vei povesti ce si cum a fost! Sa aveti spor!

    ReplyDelete

Post a Comment