Nu inteleg

Astazi am primit primul comentariu care in loc sa ma supere m-a amuzat. Eu uneori nu prea inteleg unii oameni. Da inteleg, noi toti suntem diferiti dar cum mama dracului sa te legi de niste greseli gramaticale ca sa insulti un om? Eu am inceput un blog nu pentru ca sa demonstrez cuiva cit sunt eu de alfabeta or analfabeta. Ideea a fost alta. Blogul a fost creat pentru a informa pe cei care vor sa vina aici despre ce e Canada si cu ce se maninca. Prin pozele care le plasez aici incerc sa arat Canada si altora. Eu cind scriu nu ma gindesc " hmm oare cite greseli am facut"? aici nu ma simt la lectia de limba romana unde pentru fiece greseala eram punctata. Aici e locul meu in care scriu ce vreau si plasez ce vreau, iar daca cineva se simte "rusinat" va rog frumos nu intrati, nu va pierde-ti timpul si nervii cu un analfabet ca mine :)
Mie imi place critica, insa cind vine de la o persoana care nu se teme sa se prezinte si o face asa cum trebuie. Lumea e plina de frustrati si invidiosi dar pe mine asta chiar nu ma atinge. Pina la urma fiecare doarme asa cum isi asterne.
P.S. Cei care aveti blog, luati seama la greseli pentru ca se pare ca sunt "cititori" care se simt rusinati pentru analfabetismul unora ;)

Comments

  1. ei na!
    de asta nu poti tu sa dormi noaptea ?
    unii romani nu stiu ca in moldova de peste prut,se vorbeste si se scrie un pic diferit fata de limba romana din romania.
    nici noi nu am stiut pana nu am cunoscut niste prieteni ,i-am vizitat si am inteles de la fata locului cum sta treaba.
    tu vezi de viata ta si lasa-i pe aia care vaneaza greseli sa vaneze in continuare.
    si eu scriu cu litere "mici" ,ca mi-e lene sa schimb mereu foaia la telefon. ei si ce ?
    soarele rasare tot de la est ,arunca razele peste toti oamenii alfabeti sau nu .
    noi sa fim sanatosi.

    ReplyDelete
  2. Mie chiar imi place cum scrii, si cum formulezi, asa ca, mergi mai departe, sa nu-ti pese de "profii de romana"!

    ReplyDelete
  3. sa razi, sau sa plangi la asemenea reactii?
    pai, daca te incumeti cu atatea greseli... ce te zbarlesti ca unii le depisteaza?
    tu ai vrut sa scrii despre Canada!
    dar, CAND O FACI, TREBUIE SA STII SI CUM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Anonima, nu toata lumea stie cum sa scrie...oare de ce nu se poate de acceptat asta. Daca am cerceta fiecare blog si am gasi greseli asta ce inseamna, ca lumea nu mai trebuie sa scrie si sa exprime ceea ce cred?
      Eu nu ma zbirlesc, insa daca tu ti-ai simtit atit de suparata de greselile mele puteai sa ai o alta abordare gen " hei, iti citesc blogul insa pe viitor ca o sugestie incearca sa recitesti ce scrii pentru ca sunt multe greseli" si eu avea sa-ti zic multumesc.
      Dupa cum ziceam, pentru mine este important sa trimit mesajul afara si sper ca multi din cel care il primesc nu cauta greselile mele gramaticale dar se folosesc de informatia oferita.
      P.S. Sunt sigura ca si in acest mesaj treb sa fie ceva greseli :)

      Delete
  4. Hai, sa primesti si o lauda de la "rautatea" care a indraznit sa te critice:
    nu gratuita, ci pentru ca o meriti!
    Nu te supara, blogul tau, desi contine regulat greseli, e, totusi, un blog scris cu mult bun simt si cu dorinta de-a ajuta prin diverse explicatii.
    Aici chiar ca te laud sincer.
    Te straduiesti sa-l imbogatesti si cu fotografii si filmulete adecvate, asa ca nu doresc sub nici o forma sa ramai suparata din cauza faptului ca eu, aseara, am fost putin incisiva.
    Deci, daca te-am agasat, iarta-ma.
    Insa raman pe pozitie, explicandu-ti inca o data: sunt poate putin exagerata, insa cand incep sa citesc ceva si acel "ceva" contine ceva mai multe greseli decat tolerez eu la momentul respectiv, ma "aprind".
    Asta s-a intamplat aseara si m-a determinat sa scriu.
    Invatatura pe care o trag pentru mine din tot acest "dialog": n-o sa mai comentez atunci cand ma irita ceva, astept pana cand ma calmez.
    Ca sa nu fiu nedreapta.
    Daca am fost: regret. Nu intentionez sa supar pe nimeni, cel mult sa atentionez.
    O zi buna, in pofida incidentului!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fara suparare , dar tu te-ai gandit vreodata ca exista oameni care sunt disgrafici ....?
      Oameni oe care ii poti umili inutil ? Ei cunosc foarte bine regulile gramaticalecdar in scris vor fi intodeauna un mare mess .ai idee cat de des ii intalnesti? Eu sunt unul dintre ei . Deobicei citesc si de 3 ori ca sa corectez un text ..Nu are legatura nici cu IQ ul , nici cu felul omului ...
      Era o vorba pe vremuri despre avocatul neplatitit....poate e cazul sa existe una si despre profesorii neplatiti ...

      Delete
    2. In acest caz sunt convinsa ca fiecare specifica din start acest lucru. Si oricine intelege.
      Iar cel care a "umilit" (desi eu am o cu totul si cu totul alta conceptie in acest sens, de aceea si folosesc ghilimelele) ori se retrage, ori rectifica ce-a scris, isi cere scuze sau continua discutia intr-o alta maniera.

      Delete
    3. Dar tu oare ti-ai gindit ca omul care scrie o face dupa o zi plina de lucru si ca atunci cind o face abia mai vede tastiere calculatorului? Stiu ca e recomandat ca cineva sa faca proofreading doar crezi ca pentru mine asta e asa important?
      Hey daca lumea s-ar plinge ca scriu asa de rau ca nu ma poate intelege, atunci da, o sa ma gindesc de 3 ori inainte sa scriu, in rest sa fim noi sanatosi.
      P.S. Mersi de complimente...se pare ca scrii mai civilizat cand nu esti aprinsa ;)

      Delete
    4. Anonim @ Eu sunt disgrafica .Am aflat tarziu , m-au chinuit profesorii care desi erau constienti ca stiu bine gramatica nu reuseam sa ma adun la scris ...m-am descurcat dar cu mult efort si multa chinuiala . Sa iti explic frustrarea mamei , profesoara de romana ? :D
      Erau anii 70 si in Romania nici nu staiau ce este disgrafia ....Am fost diagnosticata intamplator pe la vreo 28 de ani .
      Este mai des intalnita decat crezi ... DE cele mai multe ori NEDIAGNOSTICATA ....am trait pe pielea mea replicile "profesorilor" neplatiti . Este la fel de daca i-ai face observatii unui om cu handicap ca schioapata de exemplu ...
      Sfat de la cineva care ajunge acusi la 50? Concentreaza=te pe ce spun oamenii nu cum spun ... Forma nu are nici o valoare fara continut ...

      Delete
    5. Imi pare rau ca te-ai confruntat cu asemenea neplaceri. Sper ca acum, dupa ani, sa nu mai trebuiasca sa suferi din acest motiv.
      Merci ca m-ai atentionat asupra acestui aspect.
      Iti doresc toate cele bune!

      Delete
  5. @Autoarea blogului:
    OK - eu mi-am cerut scuze, am gasit si motive de lauda, tu la fel, asa ca... IMPACARE!
    Si tie toate cele bune si sper ca din cauza mea n-o sa-ti pierzi dragul de-a scrie!
    O sa incerc sa ma concentrez pe continut, dupa cum a recomandat Elena ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scuzele sunt acceptate :)
      Ca sa fiu sincera eu nu primesc mare placere in a scrie, poate din acest motiv si scriu mai rar si doar la anumite teme. Pentru mine blogul nu e un loc de refugiu in care scriu pentru ca iubesc sa scriu. O fac din simplu motiv ca vreau sa ajut pe cei care vin cu ceva raspunsuri la intrebarile pe care si noi le-am avut la un moment dat.

      Delete
  6. Eu scriu cu placere, insa nu-mi fac blog deoarece si eu sunt in campul muncii si stiu ca blogul mi-ar rapi mult timp. Nu sunt un om prin excelenta disciplinat si de-asta sunt sigura de acest lucru.
    Daca tu nu-ti gasesti neaparat placerea in scris, atunci e si mai de apreciat faptul ca-ti pui timpul la dispozitie pentru a informa diverse persoane.

    ReplyDelete
  7. @moldoveanca din Canada: continua te rog mult sa scrii acest blog... in acelasi stil... pt ca informatiile pe care le furnizezi sunt foarte utile! In plus, pozele postate sunt pline de optimism! Si noua ne place sa avem tot felul de activitati extra work sau casa, si de aceea, prin pozele tale, abia asteptam sa ajungem in Ca!
    Asa ca... nu te mai luat dupa oricine, tu chiar reusesti sa ajuti prin scrierile tale... cui nu-i place sa nu mai citeasca!!!!
    O primavara frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Iuliana. Nici nu ma gindesc sa ma opresc din scris. Atit timp cit o sa fie subiecte de abordat si locuri de aratat eu o sa scriu/arat:)

      Delete
  8. Uita! Nici nu merita prea mult efort!
    Scopul tau e altul si te simti bine.
    Nu am sti ca lumea este mai buna aici sau acolo fara tona de nebunii...:))
    Ne ajuta atunci cand facem balanta.

    ReplyDelete
  9. :)))Nu vad legatura intre faptul ca scrii dupa " o zi de munca" si faptul ca nu stii sa scrii corect "te-ai gandit" si nu "ti-ai gandit", "va pierdeti" si nu " va pierde-ti", ca sa nu mai zic ca nu folosesti semnele de punctuatie mai deloc....sunt lucruri elementare care se invata prin clasa a 3-a. E ca si cum ai trecut prin scoala ca gasca prin apa ( fara sa se ude...)
    Doar n-o fi romana " your second language ", si nu te aprinde asa tare cand cineva ti-a atras atentia ca esti analfabeta, ca nu trebuie sa fii professor de romana ca sa stii sa scrii correct...si eu scriu aceste randuri tot dupa o zi de munca si dupa o zi intreaga in care am vorbit doar engleza, dar asta nu inseamna ca nu mai stiu sa scriu romaneste...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ce nu inteleg eu defapt, e faptul ca oamenilor le pasa ca eu sunt analfabeta :) Mai oameni buni, blogul l-am facut nu ca oameni de-al de voi sa-mi zice-ti cum sa scriu. Rolul lui a fost altu, si daca deja am ajutata cel putin un om cu el, eu ma simt fericita, restul...cinii latra, caravana trece :)

      Delete

Post a Comment