Cuba, 2013

 
Parca mai ieri va povesteam aici  despre vacanta in Cuba, ca uite a mai trecut un an si se repeta articolul. Anul acesta am decis sa vedem alta regiune a Cubei si anume Cayo Coco. Hmm ce sa zic? daca aveti copii si iubiti sa mergeti vreo 4 km ca sa ajungeti la o adincime cit de cit normala de scaldat, atunci mergeti in Cayo Coco. Deasemenea daca iubiti kite surfing, tot acolo sa va duceti. Ei bine, eu mi-am facut lectiile deacasa si stiam despre toate astea, insa am zis ca nu are cum sa fie rau, dar uite ca nu am luat in consideratie ca posibil sa fie frig...da oameni buni a fost frig si vint de am stat o mare parte a zile asa, sub plapuma, imbracata gros insa cu nasul la ocean :)
Primele zile eram suparata, ma gindeam in sinea mea...cum naiba sa vii la cald si sa fie frig, dar m-am linistit cind soarele incerca din rasputeri sa ma faca fericita si mai incalzea la amiaza si mai reuseam si eu sa prind ceva bronz.
De data aceasta nu am ales nici un fel de excursie, am mers doar si am facut snorkeling si am vazut o multime de pestisori colorati, insa nici pe departe experienta aceasta nu se compara cu cea din Hawaii.
Am vazut si flamingo, erau la citiva metri de hotel.
 
 
 Diminetile mele incepeau cam asa
Ale lui cam asa
Am mincat omleta si oua prajite 7 zile la rind, degraba n-o sa-mi fie pofta :)
Doua dimineti la rind am prins rasaritul...ce pot sa zic e ca am ramas fara cuvinte
 
 
 
Am mers is la Play Pilar una dintre cele mai frumoase plaje din Cuba. Insa din cauza vintului nu s-a primit sa ne bucuram de frumusetea ei din plin, insa oricum am avut grija sa capturez ceva momente
 
 
 
 
 
Chiar daca era frig, m-am bagat putin in apa :)
 
In ultima zi am mincat si lobster si m-am convins pentru a nustiu cita oara ca nu e mincarea mea preferata :)
Chiar daca timpul nu a tinut cu noi, am avut grija sa luam maxim de la vacanta. Ne-am rincarcat bateriile, am facut o pauza de la toata tehnologiile si cel mai important am dormit muuult si am citit ce nu reuseam sa o fac cit eram acasa :)
Mai multe poze din Cuba le gasiti pe pagina de Facebook.

Comments