La multi ani, puiule

A trecut un an de cind sunt oficial matusa. Botul asta de copil ma face fericita de fiecare data cind o vad. Primul anisor din viata ei a trecut asa repede, parca mai ieri asteptam sa se nasca, ca deja alearga prin curte si face diferite boroboate.
prima zi de la nastere
  Eu daca o sa am o fetita vreau sa fie ca Maria. N-am vazut copil mai vesel ca ea, e toata un zimbet.
 Sper sa pastrez blogul pina creste ea mai marisoara si va putea citi si intelege ce scriu eu aici. O iubesc tare tare si vreau ca bunul D-zeu sa-i dea multa sanatate si noroc, ca de restul o sa am eu si parintii ei grija.
La multi ani puisor micut si dragals.
 

Comments

  1. La mulţi ani şi de la Omul de piatra!
    Să vă trăiască scumpetea!

    ReplyDelete
  2. "Sper sa pastrez blogul pina creste ea mai marisoara si va putea citi si intelege ce scriu eu aici."
    Dacă nu tot blogul, măcar articolul se poate păstra şi pe un CD care, eventual, se poate face şi cadou SURPRIZĂ la o aniversare! :)
    Să vă trăiască şi la mai mulţi pui fericiţi.

    (Dice)

    ReplyDelete

Post a Comment