O noua provocare


Tot ma gindeam daca sa scriu acest articol sau nu, si pina la urma am decis ca nu am nimic de pierdut daca o fac. Deci, oameni buni, cei care aveti un Credit Card si ceva bani pe el, eu am nevoie de ajutorul vostru :). Va zic si despre ce este vorba.
Anul acesta am hotarit sa particip in competitia "Dragon Boat Festival Race" . Am pus si link ca sa citit mai detaliat despre ce este vorba. Eu va ziceam aici despre jobul pe care il am. Cu timpul am inceput sa indragesc tot mai mult sectorul non-profit, poate ca din motivul ca lucrind in el pot sa vad direct care sunt rezultatele si sa inteleg ca banii pe care ii donez fac un bine pentru cineva.
Asa deci, anul acesta am zis ca vreau sa fac ceva mai mult si am decis sa ma inscriu intr-o competitie unde o sa vislesc pentru a stringe citi mai multi bani pentru tinerii fara adapost in Ottawa.
Cei care vre-ti sa ma sustineti pute-ti sa o face-ti aici.
Va multumesc!

Comments

  1. Sa ai fun . Si noi avem in Windsor competitia an de an . Robert trage la rame de prim 2010 pentru Windsor Regional Hospital ...echipa lor se numeste "Fight like a girl" pentru ca competitia este destinata strangerii de fonduri pentru tratamentele si cercetarile in cancerul de san .
    http://universulmeumagic.blogspot.ca/2010/07/dragon-boat-racing.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte nice. O sa vad si eu anul asta cum e sa vislesti :)

      Delete

Post a Comment