Primavara pe fereastra

O sa-mi lipseasca mult privelisea acesta de la balcon. Cred ca acesta este unicul regret pe care il am ca ne mutam. Primavara de la balconul meu se vede superb. Incerc in fiece dimineata sa scot nasul afara sa trag putin aer in piept si sa ma bucur cind e o zi frumoasa. Apusul nu e mai prejos...tot sa stai si sa privesti.
 
 Copacii au inverzit peste noapte
 
Doua saptamini in urma am iesit la plimbare si toti copacii erau uscati, insa am prin iarasi un apus de milioane.
 
 
 Anul acesta am avut parte si de putine inundatii. Daca anul trecut a fost seceta si Ottawa river avea putina apa, uite ca acum e mai multe decit trebuie.
 Si apusul
 
 
 

Comments

  1. Da, frumos se mai vede primăvara pe fereastra voastră. Normal că o să vă lipsească, dar las' că veţi găsi voi ceva cu care să compensaţi. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment