Canada Day Weekend

Anul acesta am decis sa petrecem ziua de 1 Iulie in capitala Canadei. Traind aici mereu, nu prea te avinti sa mergi pe la parlament si alte locuri turistice pentru ca te gindesti ca ai cind sa le vizitezi. Anul acesta, insa, am avut un  motiv in plus sa stam pe loc....au venit socrii. Chiar de la inceput am vrut sa facem in asa fel incit sa fie aici de ziua Canadei. Well, pentru dinsii a fost totul nou si interesant, pentru noi mai putin pentru ca, personal, nu iubesc aglomeratia...iar la asa sarbatoare strazile sunt pline. Cel mai mult ce mi-a placut a fost faptul ca autobusele au fost gratuite, deci, bataie mai putina de cap referitor la parcare si ambuteiaj.
Dupa vreo patru ore de primblat prin centru am venit obositi acasa. Seara am iesit in zona unde traim si am privit focurile de artificii. Voi ce interesant ati facut de 1 Iulie?
am pastrat traditia si am fost imbracati in rosu cu alb
 
altii mai putin sarbatoreau
 
altii mai ingeniosi
 
 
asa am terminat ziua :)

Comments

Post a Comment